  • Data: 2009-07-03 08:12:51
    Temat: Re: zbrojenie ławy 4fi16 - norma czy przesada?
    Od: shaman <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "shaman" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    > A nie da sie tak po ludzku ciac tych cytatow??
    >
    > Pozdro.. TK

    spójrz jeszcze raz na mojego i swojego posta i pomyśl, w którym z nich
    są pozostawione niepotrzebne cytaty.

    Potem przejrzyj jeszcze raz inne moje posty i poszukaj w nich ciągu
    "[ciach]". A na samym końcu pożałuj swojej pochopności i postaraj się
    pisać coś bardziej merytorycznego niż wtykanie 3 groszy o cięciu cytatów.

    PZDR
    Shaman