  • Data: 2009-07-03 17:13:37
    Temat: Re: zbrojenie ławy 4fi16 - norma czy przesada?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "shaman" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:h2ked4$3o7$1@news.telbank.pl...

    > spójrz jeszcze raz na mojego i swojego posta i pomyśl, w którym z nich są
    > pozostawione niepotrzebne cytaty.

    Masz racje nawet policzylem stosunek cytowanego tekstu do Twojego tekstu to
    25 wierszy do dwoch. Jezeli to jest ciety cytat to przepraszam, niech i tak
    bedzie to wolny kraj. Moj cytat byl celowy, zapewne ucieszylo Cie kilka slow
    w calym gaszczu?

    > Potem przejrzyj jeszcze raz inne moje posty i poszukaj w nich ciągu
    > "[ciach]". A na samym końcu pożałuj swojej pochopności i postaraj się
    > pisać coś bardziej merytorycznego niż wtykanie 3 groszy o cięciu cytatów.

    Ciecie cytatow to zwykla ludzka kultura i nie chodzi o jakies 3 grosze. Nie
    pozaluje swojej pochopnosci bo dobra rada sluzaca wszystkim nie jest zla.
    Zaluje tylko ze pewne uwagi trafiaja na zyciowych frustratow burzacych sie
    wiecznie o oczywiste sprawy.

    Pozdro.. TK