  • Data: 2009-04-17 07:11:48
    Temat: Re: zgoda na wejscie na dzialke w celu podlaczenia wody
    Od: "e2rd / Darek K." <q...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RN" <D...@i...pl> napisał w
    > Miedzy granica mojej dzialki a wodociagiem jest 10 m. wczoraj przyszedl
    > sasiad ze bedzie sie budowal na swojej dzialce i poprosil o zezwolenie na
    > podlaczenie sie do wody z mojej dzialki.

    Tylko się zgodzić :)

    Pomyśl ewentualnie czy nie lepiej poprowadzić przyłącze przy granicy
    działki, jak sobie czymś rurę zabudujesz a strzeli to bedzie problem. Poza
    tym może trzeba będzie pokręcić zasuwą, przynajmniej w czasie budowy
    sąsiada.

    Zgodę i tak musisz dać na piśmie - ja bynajmniej żadnej służebności na moje
    przyłącze prądowe od sąsiada nie chciałem (5m kabla w ziemi), wystarczy że
    się podpisał i wszystko naniesiono na mapy.

    Pozdr,
    e2rd
    Darek K.