  • Data: 2011-07-25 16:01:02
    Temat: Re: źle wykonana ława
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik brunet.wp napisał:

    > Zamierzam na ławy (i potem w bloczki) dać grubą folię izolacyjną podobną
    > do tej z poniższej aukcji:

    Pytanie za sto punktów...
    Budujesz piwnice...???

    Jak budujesz, to może być sens, ale jak nie, to se daruj.
    Z aukcji wynika, że jest to folia, którą można dać między ściany
    fundamentowe, a ściany pierwszej kondygnacji budynku.

    Po co Ci ta folia na ławy...??? nie rozumiem :-).

    O ile nie masz piwnic, to taka izolacja ławy nie ma kompletnie sensu -
    fundament i tak pracuje jako całość, a do ścian nadziemia się woda i tak
    nie przedostanie, bo tam dajesz izolację - ja dałem papę na kauczukowym
    smarowidle. Jest sucho w domu, a sam fundament mnie obchodzi o tyle,
    żeby nie spłynął, ale że jest odwodniony i głęboko posadowiony, to
    szanse na taki scenariusz są mizerne. :-)

    Olej te folie - szkoda kasy ;-)

    pozdr
    Robert G.