  • Data: 2011-07-26 07:58:24
    Temat: Re: źle wykonana ława
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:j0kua7$7mo$1@opal.futuro.pl...
    > On tam wie co to za wody, może płodowe :-)

    Fakt, Ty lepiej wiesz aniżeli ja. Byłeś na mojej działce czy też posiłkujesz
    się szklaną kulą?

    > Skoro dopuścił do tego co tam widać na zdjęciach i lekką ręką wywalił w
    > błoto już z kilkanaście tysiecy to jedyną szansą jest zatrzymac budowę,
    > wszystkich wywalić i zacząć od nowa.

    Pozwól, że nie zastosuję się do Twojej rady. W sumie, to żałuję, że piszę o
    tym na grupie, chyba to nie ma sensu.

    Kiki, jesteś przewrażliwiony. Zapewniam Cię, że zrobię wszystko aby dom
    powstał i był użyteczny oraz trwały. Jak na razie nie ma przesłanek aby
    wysnuć tezę, że może być inaczej. Źle wypoziomowane ławy, ubytek betonu i
    woda w wykopie to nie są kwestie, które rzutują w znaczący sposób na
    trwałość konstrukcji. Zaufałem kierownikowi, który zaakceptował ławy i nawet
    mowy nie ma aby tracić kolejne tysiące na nowe ławy (na starych).

    > Akurat wiadomo co tam jest, jest syf i malaria :-) I tak tego kontynuowac
    > nie można.

    Tak, dokładnie wiadomo co tam jest od dołu. Jeśli nie wierzysz, to zapraszam
    na budowę :)