  • Data: 2011-07-26 10:26:38
    Temat: Re: źle wykonana ława
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:j0m3tn$fde$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie da rady wykopać gdzies dołu na wodę? Może spływałaby do tego dołu a
    > ławy byłyby w miare suche. Łatwiej byłoby też wypompować tą wodę.

    Trzeba by zrobić duży dół z boku aby zmagazynować kilkanaście m3 wody -
    raczej nierealne. Długość ław ok. 70m razy szerokość powiedzmy 1m (bo ziemia
    się poobsuwywała) razy 0,3m wysokości wody to daje 21m3 wody na ławach.

    Zrobiłem z boku ław niewielki dołek i wodę pompuję właśnie z tego dołku,
    wstawiłem tam nawet wiaderko aby pompa miała w miarę czystą wodę bez szlamu.
    Wypompowanie nie jest problemem, idzie to sprawnie i dość szybko (kupiłem
    nową, mocniejszą pompę), problemem jest ciągły deszcz. Jeśli spadnie, to
    znowu woda...