  • Data: 2011-07-26 13:16:10
    Temat: Re: źle wykonana ława
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:f2fe10f0-e30f-481b-94d9-0ced00552d96@en1g2000vb
    b.googlegroups.com...
    >I to jest dobry pomysl.
    >Podlej troche wyzej te fundamenty. Troche cie to drozej wyjdzie ale
    >bedziesz mial mniej wilgoci w domu albo mniejsza szanse na wilgoc
    >jesli zdazy sie naprawde mokra pogoda.

    A niby dlaczego ma mieć mniej wilgoci przy fundamencie lanym niz przy
    fundamencie z bloczków?
    I ja i Maniek pytalismy juz kilkakrotnie chyba w tym watku skąd ma mieć
    wogóle wilgoć w domu skoro będzie miał izolacje pozioma na szczycie
    fundamentu.
    I dalej padaja stwierdzenia o wilgoci w domu tylko nikt nie odpowie skąd
    niby ona ma tam byc.
    Nawet jak fundamenty będą w wodzie to co im się stanie? A jak obsypie
    fundamenty gliną to nie będą w wodzie bo niby skąd. Jak zrobi spadki od
    budynku to woda opadowa spłynie niżej, glina nie dopuści jej do fundamtów
    Więc w takiej sytuacji to nie widze nawet sensu robienia drenażu.

    Krzysiek