    From: "?" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: zmowa milczenia
    Date: Wed, 7 Jan 2009 22:02:30 +0100

    Mój kotek nie mruczy,jest chory boli go brzuszek bo ma kule
    włosowe.Podałam mu specjalną maść i parafinę ,żeby mógł zrobić co
    trzeba a on nic!!!Ani nie je, ani nie pije tak od wczoraj jest taki
    osowiały i nie mruczy.Przedtem tylko się przytuliłam już włączał
    silniczki a teraz nic cisza!Martwię się ,zobaczę do jutra.Z, nim to
    ciężka sprawa iść do weta ,to kot nieleczalny.Sztuką jest podać mu
    leki,a wyczynem utrzymać u lekarza,co ja piszę wyjąć go z kosza-
    transportera to wyczyn.Wet się go boi,ja ubieram grube rękawice sweter
    i odsuwam twarz jak się da.W poczekalni istny popłoch wśród
    pacjentów.Ale jakoś muszę mu pomóc właśnie mąż kupił mu trawkę zieloną
    dla kotów .Zainteresował się nią ,lecę patrzeć. czy poskubie
    trochę .Może wtedy zwymiotuje.Przepraszam że się tak rozpisałam ale
    wiem że lubiusz kociaki i mnie zrozumiesz .

    Nie przepraszaj, tylko tekst wrzuć na pl.rec.zwierzaki.
    Tu się kotów nie lubi, polują na ptaki psubraty.