  • Data: 2009-11-07 23:06:31
    Temat: Re: zmywarka pod zlewem - czy da się
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad N.S. <n...@o...pl> wrote:

    > widziałem i tą i tą.
    > bosch sprawiał wrażenie prostszej, uboższej, mniej elektroniki,
    > ale
    > też prostsze, pokrętłowe sterowanie.
    > elektrolux wyglądał na bardziej zaawansowanego, więcej funkcji i
    > programów, ale i więcej elektroniki.

    Mam bosha, electroluxa widziałem w sklepie i oglądałem go ze
    świadomością wszystkich bolączek posiadanego bosha. I szczerze
    radzę - weź electroluxa. Elektroniki zdaje się boisz, ale ona nie
    gryzie, większe są szanse na awarię mechanicznego programatora niż
    tej elektroniki. A electrolux ma o wiele ustawniejszą i po prostu
    większą komorę, przy takim maleństwie to bardzo ważne jest.

    > dla dwojga ludzi w sam raz

    W sam raz to jest dla kawalera. Dla dwoja ludzi (w domyśle:
    małżeństwa) jest już odrobinkę za małe, przy czym "odrobinka" jest
    wprost proporcjonalna do kulinarnego zacięcia małżonków. Jeśli
    połowina jest z tych kobiet, które gotując makaron zużyją połowę
    naczyń dostępnych w kuchni, będzie kiepsko ;-)

    J.