    From: "Ra" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: zostać działkowcem
    Date: Tue, 13 Jul 2010 01:07:54 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Zastanów się czy na dłuższą metę to się będzie opłacać? W ostatnich
    > latach władza samorządowa ma wielką chrapkę na tereny PZD w miastach, i
    > są nieustanne podchody żeby PZD padło. Jak nie projekt ustawy, to
    > trybunał konstytucyjny, i tak w kółko.
    może być i pod w-wą byleby dało się sensownie dojechać bez samochodu w sensownym
    czasie

    > Zastanów się czy nie będzie lepiej zainwestować we _własny_ grunt,
    > kupić na przykład kawałek ziemi od ANR, i urządzić sobie działkę.

    od tego się zaczęło ale to jednak koszty chyba będą dużo większe, po drugie
    jak ktoś nie przebywa cały czas na działce to prawie pewne jest że co się da
    ukraść zostanie ukradzione. Trochę gościnnie po rodzinie mieliśmy taką działkę
    rolną ok 70km od w-wy to nawet cebulę kradli bo wbrew pozorom nie wszyscy
    rolnicy hodują własne warzywa

    > Chcesz być działkowcem i nie wiesz gdzie? To po co chcesz nim być?
    na stronach pzd nie widziałem spisu gdzie są takie tereny działkowe, interesują
    mnie raczej na płn od w-wy z dobrych dojazdem bo tak naprawdę myślałem o takiej
    działce dla mojej mamy, ja jestem raczej fanem zdrowej żywności jako konsument ;)

    > Dzwoń do okręgowego zarządu PZD, i tam zadawaj takie pytania. Się dowiesz.
    dzięki, na razie napisałem meila zobaczymy czy wogóle odpowiedzą, może moje
    wyobrażenie o takich instytucjach jest niepotrzebnie złe