  • Data: 2010-01-12 17:32:12
    Temat: Re: zużycie energii elektrycznej
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12-1-2010 13:56, marek wrote:
    > W sumie jak wszystkie urzadzenia "czuwajace" podliczylem to mi wyszlo
    > ponad 300W na samym czuwaniu..;/

    Zgadza się, dlatego ja mam kilka listw z "pstrykami" i łatwo mogę
    w(y)łączyć jednym przyciskiem wszystkie komputery, modemy, switche itp.
    Druga taka listwa jest do TV, dekodera HD i podobnych bajerów. Jeszcze
    na kablu mikrofali jest pstryczek, ale to dlatego, że wyświetlacz
    świecił tak mocno, że w nocy spać nie szło dwa pokoje dalej :)
    Przez takie zabawy zużycie prądu w nocy i gdy nas nie ma w domu jest
    zerowe (nie licząc lodówki), dodatkowo także wszystkie te urządzenia są
    zabezpieczone wtedy przed burzą i innymi przepięciami.

    --
    Grzegorz Janoszka