  • Data: 2011-12-20 07:54:23
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 4]
    Od: "Budyń" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:jco807$2t7k$1@news2.ipartners.pl...
    > Ja pierdole ale ci żal dupe ściska. Ja mam 12cm, 21 w środku czyli dla
    > ciebie jak w wulkanie i tylko 2tys na rok za ogrzewanie chałupy 147 metrów
    > GAZEM

    hahaha, trzeba mu jeszcze wyliczyć że nawet gdyby został przy paleniu węglem
    i ścianie 0,3 to przecież można ją zrobić z ceramiki 25cm+5cm styro. W
    wypadku ceramiki 44cm różnica 14cm x obwód budynku to zmarnowana
    powierzchnia użytkowa za jakies 10-20kzł :-)

    Wniosek jest jeden -ścianom 1W mówimy stanowcze nie.

    b.