  • Data: 2011-12-20 09:38:59
    Temat: Re: zuzycie energii pompy ciepla [tydzien 4]
    Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budyń"
    > hahaha, trzeba mu jeszcze wyliczyć że nawet gdyby został przy paleniu
    > węglem i ścianie 0,3 to przecież można ją zrobić z ceramiki 25cm+5cm
    > styro. W wypadku ceramiki 44cm różnica 14cm x obwód budynku to zmarnowana
    > powierzchnia użytkowa za jakies 10-20kzł :-)
    >
    > Wniosek jest jeden -ścianom 1W mówimy stanowcze nie.

    Widze, że wreszcie udało mi sie Cię rozbawić ;)

    Tylko powiedzcie mi po co wam te wszystkie wyliczenia skoro, przy mojej
    'zimnej scianie' wychodzi mi spalanie na poziomie 50 % cen waszego spalania?

    Jeżeli ktos przedstawia ze przy jakies powierzchni spala tyle i tyle paliwa,
    to nie jest to mairodajne. Dlatego, że wazna jest grubosc ocieplenia poddasz
    (moim zdaniem duzo wazniejsza rzecz niz ładowanie styro w ściany), wielkosc
    okien, polożenia budynku.

    Dla mie najwazniejszym parametrem jest ilość kasy którą wyadaje na ogrzanie
    mojego domu.

    pzdr
    mar