eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie_zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!) › Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
  • Data: 2013-10-30 17:32:48
    Temat: Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 października 2013 13:15:54 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Nie mierzylem regularnie, ale kilka razy w najbardziej dajacych w dupe
    > okresach zapisywalem maks. i min. I na przyklad dla 25 marca mam zapisane
    > minimum -16 st., maksimum -7. A ten sam dzien u Ciebie ma srednia -3,47 st
    > C.

    http://szyna.civ.pl/marzec-24-26.png

    Oczywiscie mowimy o marcu 2013 :)
    Czujke mam od polnocy, pod podbitka, nie pada na nie swiatlo etc. Jej
    wskazania zgadzaja sie z czujka sterownika pogodowego (zupelnie inna czujka)
    wiec raczej zakladam ze obie pokazuja poprawnie :-)

    > Nawet, gdy -16 bylo u mnie tylko przez godzine, a pozostale 23 godziny bylo
    > cieplutkie -7, to srednia dobowa temp. wychodzi 2x nizsza.
    > A mieszkam tez na poludniu, 20 km od Krakowa.

    Widac nawet stosunkowo blisko (do Krakowa mam ~120km) moga wystepowac
    bardzo zroznicowane temperatury. To marzec wiec wystarczy ze u Ciebie byly
    chmury, a u mnie slonce i roznica temperatur moze juz byc b. rozna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.