eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie_zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!) › Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
  • Data: 2013-10-31 12:01:05
    Temat: Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
    Od: "Marcin W." <m...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 października 2013 11:05:54 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Wiesz, wyczuwanie, a szkodliwosc, to zupelnie rozne jebajki.

    To sugerujesz że niby co szkodzi? Jakieś niewidzialne promieniowanie radioaktywne z
    tej "złej" podłogówki tak wpływa na mieszkańców?
    Mam doświadczenia z takimi co im podłogówka szkodzi - w wersjach ekstremalnych to
    jest puszczone z kotła węglowego normalnie w podłogę bez żadnych zaworów, mieszaczy
    itp. - oczywiście razem z grzejnikami - czyli kilkadziesiąt stopni puszczone w
    podłogę ;)