eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie_zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!) › Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
  • Data: 2013-10-31 12:31:06
    Temat: Re: _zuzycie energii przez moja PC (chwale sie bo jestem zadowolony!)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Thu, 31 Oct 2013 10:38:25 +0100, Ergie

    > Są dwa podstawowe problemy:

    Ale chwileczkę. Niech Ciebie zacytuję:

    "Prawdziwym problemem dla _mnie_ jest brak możliwości
    szybkiej zmiany temperatury w ciągu dnia."

    Odnosiłem się tylko do tego stwierdzenia i nie sugerowałem ogrzewania ani
    odgrzewania murowańca samym nawiewem. To jest rozwiązanie konkretnego
    problemu. Podłogówka jako główne ogrzewanie ma sporą pojemność cieplną,
    toteż przekazanie pracy PC na nadmuch niewiele jej zadzkodzi. Natomiast
    pozwoli osiągnąć stosunkowo szybko (w porównaniu z podłogówką) to co
    chciałeś -- zmianę temperatury powietrza, a więc temperatury odczuwalnej.
    Po osiągnięciu progu będzie czas na przegrzanie podłogi itd. Zamierzony
    efekt osiągniesz na jednym i tym samym systemie z małą tylko modyfikacją
    instalacji (z większą modyfikacją sterownika ;-P).

    Pomijając naturalnie sens takiego zabiegu (tj. szybkiej zmiany temperatur w
    dzień).

    --
    Pozdor Myjk