  • 1. Data: 2009-03-21 23:04:56
    Temat: UHT Wrocław- Gerda- zna ktos?
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    bede wdzieczny za wszelkie opinie, chcialbym u nich zamowic drzwi Gerda z
    montazem (SX10). Maja imponujaca liste wykonanych montazy ale wolalbym
    opinie od kogos np z grupy :)

    Tak swoja droga na co zwrocic uwage podczas montazu takich drzwi?

    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2009-03-25 17:38:31
    Temat: Re: UHT Wrocław- Gerda- zna ktos?
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Sun, 22 Mar 2009 00:04:56 +0100, Anax WRC napisał(a):

    > bede wdzieczny za wszelkie opinie, chcialbym u nich zamowic drzwi Gerda z
    > montazem (SX10). Maja imponujaca liste wykonanych montazy ale wolalbym
    > opinie od kogos np z grupy :)

    Eksloatuję dwie Gerdy od lat i powiem tak - wytrzymałość mechanizmów i
    trwałość OK. W jednej zamek się zaciął po wielu tysiącach (jakieś 100 tys.)
    cykli pracy klamki - popękały sprężynki powrotne i jakiś dynks w zamku.
    Kupiłem nowy, niby taki sam, ale jakość już chyba gorsza - sprężynki nie
    wytrzymały nawet roku :\

    Na usenecie krążą opinie, że Gerda schodzi na psy (lub już zeszła), no ale
    ja ze swego doświadczenia potwierdzić tego nie mogę (ale już dawno
    kupowałem, a lata lecą i może faktycznie)

    > Tak swoja droga na co zwrocic uwage podczas montazu takich drzwi?

    Żeby zabetonowali ościeżnicę, same dyble to fuszerka

    T.