  • 11. Data: 2009-05-08 20:31:22
    Temat: Re: Rolety zewnętrzne - prawda
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    news:gtshfh$qpr$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Masz może jakieś szersze info/zdjęcia jak to wygląda/się robi?

    http://www.stropex.pl/?s=02&s2=06

    nadproze jurand

    pozdrawiam
    Tim

  • 12. Data: 2009-05-09 12:32:15
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > http://www.stropex.pl/?s=02&s2=06
    > nadproze jurand

    To wdziałem, ale zdaje się powoduje wcusiwanie kna od środka ściany ato
    efekt przy ścianach 2W niedozwolony. Ale może nie dokońca dobrze odczytałem
    jak to powinno funkcjonować.
    Czy przy Jurandzie trzeba stosowac jakies specjalne rolety itp? na stronie
    mało szczegółów.

    --
    Mariusz

  • 13. Data: 2009-05-17 11:46:01
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

> [...]
    > odczytałem jak to powinno funkcjonować.
    > Czy przy Jurandzie trzeba stosowac jakies specjalne rolety itp? na stronie

    ja mam jednego juranda na oknie 3m ale sciana 3W
    rolety montowali mi Ci od rolkastera

    Pozdrawiam
    Tim