  • 11. Data: 2010-06-01 08:28:43
    Temat: Re: Roundup - jak uzyc aby byly efekty - nowy trawnik
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:hu2d9t$dr6$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    >Jarku, a masz może doświadczenie z Roundupem Energu 450 SL?
    > Zwykłym 360 nie mogę sobie poradzić, nawet z siarczanem.

    Hejka. Już kilka lat nie miałem do czynienia z Roundupem. Przy
    likwidacji ugorów zalecane jest dodanie do Roundupu Chwastoxu Extra 300 SL
    2,5 l/ha albo Banvelu 480 SL 0,5 l/ha lub Aminopielika D 450 SL 2 l/ha.
    Roundup TransEnergy 450 SL różni się tylko wyższym stężeniem glifosatu. :-)
    Pozdrawiam uporczywie Ja...cki

  • 12. Data: 2010-06-04 08:20:41
    Od: MrKyllyan <m...@g...com>

    > Dobrze kombinujesz. Potraktuj roundupem jak leci, po 3 tygodniach
    > popraw, zeby usunac niedobitki i nowe okazy.

    No dobra, ale czy po roundapie to coś w tym miejscu na nastepny rok urosnie?

  • 13. Data: 2010-06-04 10:22:09
    Od: BbT <m...@g...com.a.spam.jest.be>

    MrKyllyan wrote on 2010-06-04 10:20:

    > No dobra, ale czy po roundapie to coś w tym miejscu na nastepny rok
    > urosnie?

    Oczywiscie. Nie pamietam dokladnie, ale mozna wysiewac w tym miejscu juz
    po 2-3 tygodniach od opryskow, a pewnie nawet szybciej. Roundup dziala
    tylko na te rosliny, ktore go wchlona. Teoretycznie jak wyschnie, to juz
    niczemu nie zaszkodzi. Oczywiscie lepiej troche odczekac, ale tez nie za
    dlugo, bo cie chwasty wyprzedza.

    --
    Pozdrawiam,
    BbT

  • 14. Data: 2010-06-04 16:02:14
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "BbT" <m...@g...com.a.spam.jest.be> napisał w
    wiadomości news:4c08d3d0$1@news.home.net.pl...

    W sieci jest instrukcja stosowania i dokładny opis kiedy można wysiać,
    wysadzić nowe uprawy po zastosowaniu tego środka. Odrobina własnej inwencji
    się kłania.

    > Oczywiscie lepiej troche odczekac, ale tez nie za dlugo, bo cie chwasty
    > wyprzedza.

    O to właśnie chodzi by odczekać, aż nasiona chwasstów ponownie wzejdą i
    wówczas wykonać drugi oprysk na nowe wschody chwastów, by pierwszy oprysk
    nie był na darmo wykonany. W tym przypadku pośpiech z nowymi uprawami nie
    jest wskazany.

    Pozdrawiam praktycznie
    skryba

  • 15. Data: 2010-06-04 18:46:43
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Hejka. Oczywiście, że skosić. Potem poczekać aż chwasty odrosną na
    > wysokość 10-15 cm i dopiero opryskać Roundup'em.
    > Pozdrawiam wrażliwie Ja...cki

    W pełni popieram- miałem ten sam problem. Po opryskach dużymstężeniem
    chwastów trochę je tylko ruszyło.
    Dopiero skoszenie, poczekanie zmiesiąc i ponowny oprysk załatwiło problem.

    MS

  • 16. Data: 2010-06-05 06:13:14
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Maciej S. pisze:

    > W pełni popieram- miałem ten sam problem. Po opryskach dużymstężeniem
    > chwastów trochę je tylko ruszyło.
    > Dopiero skoszenie, poczekanie zmiesiąc i ponowny oprysk załatwiło problem.
    :)
    ale jak tylko ruszyłbys ziemie to wyrosły by nowe chwasciki
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 17. Data: 2010-06-05 06:17:14
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Dirko pisze:
    > U?ytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Hejka. Ju? kilka lat nie mia?em do czynienia z Roundupem. Przy
    > likwidacji ugorów zalecane jest dodanie do Roundupu Chwastoxu Extra 300 SL
    > 2,5 l/ha albo Banvelu 480 SL 0,5 l/ha lub Aminopielika D 450 SL 2 l/ha.
    > Roundup TransEnergy 450 SL ró?ni sie tylko wy?szym ste?eniem glifosatu. :-)
    > Pozdrawiam uporczywie Ja...cki

    W pełni sie z Tobą zgadzam ale zamiast drogiego Roundapu mozna
    użyć z takim samym skutkiem jakiegos jego tanszego generyku

  • 18. Data: 2010-06-05 08:29:41
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2010-06-05 08:17:14 +0200, Tadeusz Smal <s...@s...pl> said:

    > W pełni sie z Tobą zgadzam ale zamiast drogiego Roundapu mozna
    > użyć z takim samym skutkiem jakiegos jego tanszego generyku

    To napisz jakie to generyki... no chyba że monsanto Cię będzie tarmosić
    za ucho ;)))

    --
    DJ

  • 19. Data: 2010-06-05 20:00:16
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    "DJ" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > To napisz jakie to generyki... no chyba że monsanto Cię będzie tarmosić za
    > ucho ;)))

    Ja używałem np. ROFOSOL 360SL
    Opakowanie 0,5l za 12,50zł w sklepie ogrodniczym
    regularnym nie internetowym.

  • 20. Data: 2010-06-06 16:16:39
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja używałem np. ROFOSOL 360SL
    > Opakowanie 0,5l za 12,50zł w sklepie ogrodniczym

    Hejka. Chyba Rofosat 360 SL. :-)
    Pozdrawiam korekcyjnie Ja..cki