eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domRozgałęźnik - popularna złodziejka do opraw produkcji polskiej › Rozgałęźnik - popularna złodziejka do opraw produkcji polskiej
  • Data: 2011-02-15 07:39:42
    Temat: Rozgałęźnik - popularna złodziejka do opraw produkcji polskiej
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Miałem kiedyś taką tzw złodziejkę uniwersalną wkręcaną w miejsce żarówki
    produkcji polskiej (nie jakaś tam chińszczyzna czy inne) ale podłaczałem do
    niej urządzenia o małej mocy np. wieratki itp. Nie mam w tej chwili tego
    urządzenia lecz zastanawia mnie fakt o ile można przekroczyć paramerty
    podane prze producenta: max moc podłączanych urządzeń 860W 4A. Co w
    przypadku 1500W 6A (kompresor - załączany chwilowo)? Nie za bardzo chcę pruć
    ściany coby dostać się do przewodów w pomieszczeniu. wiem że zabezpieczenie
    przedlicznikowe ma 10A .