  • 1. Data: 2011-11-20 20:49:43
    Temat: Ściana wyklejona "kamieniem" a schody.
    Od: yarecky <n...@o...pl>

    Witam Was.

    Mam dylemat.
    Moja ładniejsza połowa wymyśliła sobie wyklejenie jednej ściany w
    salonie kamieniem elewacyjnym (czyli pewnie jakimiś betonowymi/gipsowymi
    imitacjami typu
    http://www.leroymerlin.pl/produkty/kamien-elewacyjny
    -avignion-stone-master,1103124419,1277370427.html)

    Sprawę komplikuje przyszła obecność schodów drewnianych, które będą
    mocowane do tej ściany (dokładnie to mocowana będzie ukośnie szeroka
    decha z wycięciami na stopnie).

    Pytanie - schody pojawią się na wiosnę - czy lepiej wstrzymać się z
    klejeniem kamienia, czy kleić go teraz a schody mocować do takiej
    nierównej ściany? Powstaną wtedy idealne szpary dla kolonii pająków.
    Wariant trzeci to późniejsze nacinanie kamienia i jego dłubanie...

    Pozdrawiam,
    yarecky.

  • 2. Data: 2011-11-21 14:22:36
    Temat: Re: Ściana wyklejona "kamieniem" a schody.
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOgazeta.pl>

    (...)
> [...]
    > nierównej ściany? Powstaną wtedy idealne szpary dla kolonii pająków.
    > Wariant trzeci to późniejsze nacinanie kamienia i jego dłubanie...

    jak chcesz teraz układać to zostaw miejsce na deskę i po jej zamontowaniu
    dołożysz brakujące kamyki

    --=olo=--