  • 1. Data: 2016-02-24 09:46:31
    Temat: Ścianki dekoracyjne - zbudować z drewna czy metalowych profili ?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Elementy wykończenia domu - takie jak sufity podwieszane, czy ścianki
    dekoracyjne z półkami - z czego lepiej wykonać?

    Konstrukcja drewniana czy metalowa?
    Jestem za drewnem, ale może metalowe mają jakieś niezaprzeczalne zalety?
    Z obróbką drewna sobie radzę, profili metalowych nigdy nie używałem.

    --
    MN

  • 2. Data: 2016-02-24 15:58:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 24 lutego 2016 09:46:26 UTC+1 użytkownik Marcin N napisał:
    > Elementy wykończenia domu - takie jak sufity podwieszane,

    Tylko i wylacznie podwojny ruszt stalowy. Nic trudnego nawet jak bedziesz to
    robil pierwszy raz. Znacznie latwiejsza robota niz drewno IMHO, no i jakos
    nie widze jak zrobic drewnem podwojny ruszt. Taki ruszt ma miec mozliwosc
    wykonywania niewielkich ruchow i rozladowywania naprezen od plyt. Drewnem
    tego nie osiagniesz, a podstawowy blad przy pracy z KG to robienie czegos
    na stale / na sztywno.

    > czy ścianki dekoracyjne z półkami - z czego lepiej wykonać?

    Tego lepiej nie robic wcale (wies tanczy i spiewa ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.