  • 71. Data: 2013-09-09 08:47:24
    Temat: Re: Sezon idzie na rabanie.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 września 2013 22:15:34 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > To juz lepiej sam powiedz i co wazne kiedy.
    Zielone logo;)
    >Wyjade gdzies dalej. :-)
    Byle nie do Egiptu bo podobno niebezpiecznie tam,.

    > To musial bys z Kikim, bo nie wiem skad te paragony wezmiesz. :-)
    Do Kikiego mam ok 50km więc po drodzę mogę wpaść i pargonów skrzynkę zabrać.;)

  • 72. Data: 2013-09-09 09:05:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-09 08:47, Kris pisze:
    > Zielone logo;)

    Sie zastanowie pozniej.

    > Byle nie do Egiptu bo podobno niebezpiecznie tam,.

    Ale tanio last minute. :-)

    > Do Kikiego mam ok 50km więc po drodzę mogę wpaść i pargonów skrzynkę zabrać.;)

    Ty lepiej flaszke wez a nie paragony.

    Pozdro.. TK

  • 73. Data: 2013-09-09 09:09:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 09:05:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ty lepiej flaszke wez a nie paragony.
    W telewizji mówili że alkohol szkodzi;)

  • 74. Data: 2013-09-09 09:49:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-08 23:18, uzytkownik pisze:

    > I co z tego?
    > Jeżeli będzie

    No nic, nie wiem tylko czym ta wyzsza sprawnosc ma byc spowodowana.

    > Wbrew pozorom bywa niewiele droższe, gdyż w przypadku nowego, czystego
    > komina, który nie był użytkowany z kotłem węglowym, nie ma potrzeby
    > wkładania w komin rury podwójnej powietrzno-spalinowej, wystarczy tylko
    > wstawiona rura spalinowa, a powietrze zasysane kominem.

    Jezeli kociol wisi przy scianie zewnetrznej to na zewnatrz rura jest
    koncentryczna, ale ma dlugosc ok. 2m. Rura nad dach spokojnie bedzie
    miala 8m. Nie wiem co bedzie tansze przy jednej tylko rorze spalinowej.
    Kwestia mozliwosci i ceny. Mi powiedzieli za komin 2500, wiec wolalem
    komin przez sciane za 500.

    Powiem Ci, ze znam kilkanascie osob w tym siebie, korzystajacych z
    rozwiazan przez sciane od paru juz sezonow. Nigdy od nikogo nie
    slyszalem zadnych negatywnych opinii, zadnych awarii, czy zamarzania
    kotla, a komin mam na tej gorszej - zachodniej scianie.

    Pozdro.. TK

  • 75. Data: 2013-09-09 10:02:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-09 09:09, Kris pisze:
    > W telewizji mówili że alkohol szkodzi;)

    Mowili tez, ze emeryture bedziesz mogl spedzic na Hawajach. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 76. Data: 2013-09-09 10:10:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 10:02:26 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Mowili tez, ze emeryture bedziesz mogl spedzic na Hawajach. :-DD
    Dożywocie w Hawajskim więzieniu to chyba jedyna możliwośc emerytury na Hawajach;)

  • 77. Data: 2013-09-09 11:43:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 09:05:07 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Sie zastanowie pozniej.
    Ty podobno nawet karty nie masz więc słaby target jesteś;)))

  • 78. Data: 2013-09-09 11:57:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-09 11:43, Kris pisze:
    > Ty podobno nawet karty nie masz więc słaby target jesteś;)))

    Nie mam to fakt. Radze sobie jakos. Posiadanie przy sobie gotowki nie
    jest szczegolnie uciazliwe i kosztuje mnie mniej. Irytuja mnie natomiast
    stale rosnace koszty utrzymania obowiazkowego rachunku bankowego.
    Przyklad tego jak sprawnie dziala rynek tam, gdzie panstwo obywatela do
    czegos zmusza. Kolejny przyklad to cena kas fiskalnych, ale to inny
    temat... Ergie pewnie by nam to sensownie przelozyl na jezyk korzysci. :-)
    Ale tak sie zastanowilem nad tym zielonym logiem...
    Na Kochasia jest tylko jedno zielone logo i nie podejrzewam Cie o
    bywanie w komisach. :-) No chyba, ze to nie jest stricte Kochanowskiego,
    a jakies bliskie okolice.

    Pozdro.. TK

  • 79. Data: 2013-09-09 12:08:33
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 11:57:43 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Na Kochasia jest tylko jedno zielone logo i nie podejrzewam Cie o
    > bywanie w komisach. :-)
    W komisach faktycznie nie bywam, auta kupuje bez pośredników;)
    >No chyba, ze to nie jest stricte Kochanowskiego, a jakies bliskie okolice.
    Kochanowskiego. Kombinuj dalej i w końcu trafisz;)

  • 80. Data: 2013-09-09 12:11:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 11:57:43 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    >Kolejny przyklad to cena kas fiskalnych, ale to inny
    > temat...
    Mój sasiad z tego żyje i nie narzeka;). Przeglądy robi czy jakiś inny serwis kas
    fiskalnych, a podobno co roku obowiązkowo trzeba czy jakos tak.