  • 181. Data: 2013-08-28 16:24:30
    Temat: Re: Śmieci- dawno nie było;)
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 sierpnia 2013 16:13:25 UTC+2 użytkownik kiki napisał:
    > Tak ale nas tym obciązyli. Nam się to nie opłaca. Oni mogą sobie zrobić
    > ustawę, że trzeba segregować na 15 pojemników i ktoś sobie policzy i kupi
    > kolejne śmieciarki, 7 komorowe :-) Tylko nam się to nie opłaca.

    Nie wiem jak Tobie ale mnie sie opłaca.
    Do tej pory segregowałem i segreguje dalej. W tj materii nic sie u mnie nie zmieniło.
    Tylko że wczesniej za niesegregowane musialem płacić a segregowane wywozić do
    darmowych pojemników.
    Teraz za 25,5zł odbierają odemnie wszystko dają nawet worki.
    Jedynie co by mogli zmienić to odwrócic częstotliwość odbioru-niesort raz w miesiącu
    a sort co dwa tygodnie. Takich postulatów do gminy wpłyneło więcej i podobno to
    zmienią. Zobaczymy.