  • 161. Data: 2010-07-27 12:46:07
    Temat: Re: Solary i opłacalność. Obliczenie.
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości
    news:i2mh8s$1p9$1@inews.gazeta.pl...

    > A na Tauronie mozesz stracic ....
    > (co widac po obecnym kursie)

    Już stracił :)
    Ja giełdą "bawiłem" się na początku lat 2000 kwotą 45tys zł a potem
    dodatkowo jeszcze otrzymanymi 1500szt akcjami pracowniczymi TPSA.
    PZU nie kupowałem gdyz oczekiwany i potwierdzony w realu zysk był zbyt marny
    abym musiał ryzykować sprzedawać grunt w jaki zainwestowałem wcześniej.
    Tuż przed emisjią Tauronu byłem nawet w "moim" domu maklerskim zamknąć
    ostatecznie swoje konto i jak widziałem te zafascynowane twarze w kolejce po
    Taurona to mi się śmiać z tych ludzi chciało. Ludzie tacy naiwni są.

    Marek

  • 162. Data: 2010-07-27 16:05:11
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    marko1a pisze:
> [...]
    > ostatecznie swoje konto i jak widziałem te zafascynowane twarze w
    > kolejce po Taurona to mi się śmiać z tych ludzi chciało. Ludzie tacy

    bo stara zasada jest taka zeby sprzedawać jak inni kupują i kupować jak
    inni sprzedają ;)

    Michał

  • 163. Data: 2010-07-27 21:15:25
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > bo stara zasada jest taka zeby sprzedawać jak inni kupują i kupować jak
    > inni sprzedają ;)

    No prosze jakie to proste. :-)
    Powiedz tylko kiedy koncza sprzedawac. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 164. Data: 2010-07-28 08:37:29
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No prosze jakie to proste. :-)
    > Powiedz tylko kiedy koncza sprzedawac. :-DD

    To proste... Jak inni kończą kupować :)

    Marek

  • 165. Data: 2010-08-02 20:07:43
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    PZU zarobił, Tauron stracił, TPSA zarabia...
    W sumie przyrost wartości znacznie większy niż "zysk" z solarów.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 166. Data: 2010-08-03 06:43:41
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > PZU zarobił, Tauron stracił, TPSA zarabia...
    > W sumie przyrost wartości znacznie większy niż "zysk" z solarów.

    Ja uwzgledniając dopłatę wydałem 4tys zł i mam 1100zł oszczędności :))) Zysk
    bez podatku !
    A Ty ? Pochwal się ile razu zdążyłeś obrócić tymi pieniędzmi :) To że raz
    na rok z 4tys uda ci się zarobić 3-4 stówki to do niczego się nie nadaje.
    Jeszcze podatek Belki zapłać żeby było na dopłaty do moich solarów hehe.

    Marek