  • 1. Data: 2011-12-02 18:51:47
    Temat: Spalanie gazu w nowym domu
    Od: "suma" <s...@o...pl>

    Witam,
    jak się u Was przedstawiało spalanie gazu w nowych domach zaraz po odpaleniu
    kotła. U mnie póki co jest przy 140m2 ok. 17m3 na dzień, co mnie trochę
    przeraża (12cm styro, 25 wełna). U góry wylewki jeszcze troche schną, a na
    dole powiedzmy że już "prawie wyschły". W domu wilgotność wynosi 82%.
    Temperatura ok 17*C w środku. Zaczynam to wszystko wietrzyć i okna już tak
    bardzo nie parują u góry...

  • 2. Data: 2011-12-02 18:59:02
    Temat: Re: Spalanie gazu w nowym domu
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "suma" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > dole powiedzmy że już "prawie wyschły". W domu wilgotność wynosi 82%.
    > Temperatura ok 17*C w środku. Zaczynam to wszystko wietrzyć i okna już tak

    Nie panikuj. U mojego sąsiada, w tym roku, zaraz po odpaleniu co, w pierwszy
    dzień zeszło 30m3 gazu. Temperatury na zewnątrz były ok. 8-10 stopni, sąsiad
    mieszka już z 4 lata.
    Gdy mury się zagrzały, spalanie gwałtownie spadło, do kilku m3 gazu na dobę i
    takie będzie do końca sezonu grzewczego.
    Spróbuj na razie grzać czymś tańszym, jeśli masz. Kocioł na węgiel, drewno, koza
    czy kominek.

    --
    Bartek