  • Data: 2012-02-08 08:30:03
    Temat: Spieniacze do mleka.
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Najlepiej z mi znanych (a przełazi przez moje łapy sporo sprzętu) spienia
    osobny spieniacz elektryczny w formie ganuszka, polecam model Nespresso
    Aeroccino+ Milkfrother, mleko z niego jest po prostu ZAJESMACZNE i spienione
    do trwałej mikropiany.
    Robi to na gorąco lub na zimno, wedle życzenia.
    Generalnie ze spieniaczami mleka jest tak, że więcej zachodu zajmuje dbanie o
    ich higienę (czyszczenie, mycie, odtykanie) niż samo spienianie mleka.
    Myslę, ze jak ktoś dojdzie do odpowiednie jwprawy to podobny efekt osiągnie
    ręcznym za 10 zł spieniaczem ze sprężynką na końcu, jak wiadomo ćwiczenie
    czyni mistrza.

    -----