  • 61. Data: 2014-07-26 22:28:37
    Temat: Re: Sprzę AV do domu - związane z nowym domem
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-26 16:58, janusz_k pisze:

    > Pleciesz jak potłuczony, ale czego sie można spodziwać od troll-a
    > któremu się wydaje że na wszystkim się zna i na każdy temat zabiera
    > głos,. nawet gdy ma g... do powiedzenia, to tyle tytułem wstępu i
    > oceny twojej działalności nagrupie, a teraz ad meritum.
    >
    > Nadal plazmowe oferują znacznie lepszą jakość obrazu nie mówiąc o
    > czerni i szybkości reakcji, wbij to sobie do głowy, najlerpiej młotkiem.

    Bzdura.

    > Przy ostrym świetle żadnego tv nie poglądasz, wbij to sobie po raz
    > kolejny.

    Bzdura.

  • 62. Data: 2014-07-26 22:56:24
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    >Troll-u głupi, na grupie jestem już ponad 10 lat.
    Naprawdę? W każdym razie ja ciebie dopiero teraz zauważyłem.

    "trollu głupi" - hehehehe

  • 63. Data: 2014-07-27 00:08:06
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-07-26 22:56, Ghost pisze:

    > Troll-u głupi, na grupie jestem już ponad 10 lat.
    > Naprawdę? W każdym razie ja ciebie dopiero teraz zauważyłem.
    >
    > "trollu głupi" - hehehehe

    Ja potwierdzam, że już długo tu pisze swoje bzdury - zbyt długo, a
    wszystkich, którzy mają inne zdanie od niego nazywa głupimi trollami.
    Jak widać "chamstwo" i "buractwo" to jego natura :)

  • 64. Data: 2014-07-27 08:51:02
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Ja potwierdzam, że już długo tu pisze swoje bzdury - zbyt długo, a
    >wszystkich, którzy mają inne zdanie od niego nazywa głupimi trollami. Jak
    >widać "chamstwo" i "buractwo" to jego natura :)

    Musi miałem go w KF na poprzednim systemie i się uchował w mej
    nieświadomości.
    Charakterystyczne jest to, ze rzuca "troll-ami" (czasem trolami, a czasem
    trollami) praktycznie od razu, nie marnując czasu na dyskusję. Naczy wie
    czego chce.

  • 65. Data: 2014-07-28 09:58:36
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Przy obecnych technologiach telewizorów TV plazmowe już nie mają prawie
    > żadnych zalet poza niższą ceną.

    ROTFL

    Użytkownik jak zwykle pisze o rzeczach o których nie ma pojęcia.

    Telewizory plazmowe mają jedną podstawową zaletę - jakość obrazu, która
    wynika z tego że każdy punkt emituje światło równać z nimi mogą się jedynie
    ekrany OLED, ale to jeszcze ciągle pieśń przyszłości.

    Przeciętny widz od razu widzi różnicę właśnie dlatego że LED ma tak duży
    kontrast. Z tego powodu obraz zbyt mocno skompresowany (a praktycznie każdy
    dostępny materiał TV taki jest) wygląda na nim jak latające kwadraty.

    [ciach]

    > Dlatego też technologia plazmowa idzie do lamusa, tak samo jak się to
    > stało ze starą technologią kineskopową CRT.

    Idzie do lamusa bo "lud jest ciemny" i kupi wszystko co mu marketing
    wciśnie, a dla garstki świadomych konsumentów nie opłaca się utrzymywać
    linii produkcyjnych tym bardziej że na horyzoncie już jest OLED. Kto chciał
    plazmę ten sobie kupił, a za 5-10 lat jak się zepsuje kupi sobie OLED'a,
    albo projektor.

    Rynek po prostu już się plazmami nasycił, a LED'y się sprzedają bo nic
    dziwnego że jak ktoś ma beznadziejny LCD pierwszej generacji który nie
    nadaje się do niczego to chce go zmienić.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 66. Data: 2014-07-28 10:09:36
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

    >Przeciętny widz od razu widzi różnicę właśnie dlatego że LED ma tak duży
    >kontrast. Z tego powodu obraz zbyt mocno skompresowany (a praktycznie każdy
    >dostępny materiał TV taki jest) wygląda na nim jak latające kwadraty.

    A to ciekawostka, ze ja nie widzę. Pomijam, ze mylisz skutki kompresji z
    pixeloza.

    >Idzie do lamusa bo "lud jest ciemny"

    Jasne, jasne i nikt nie chce zarabiac na plazmach. Dobre :-)

    LED>Plazma

    1. Jakosc obrazu - jak sam w wskazujesz LED ma lepszy kontrast
    2. Nie ma plazmy z pasywnym 3d
    3. Zużycie energii
    4. Wypalanie ekranu na plaźmie

    Plazma>LED

    1. Jasnosc obrazu, ale i to chyba juz coraz czesciej przeszlosc

    Mozemy dopisywac w jednym i drugim.

  • 67. Data: 2014-07-28 10:18:25
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 09:58:36 +0200, Ergie napisał(a):

    > Telewizory plazmowe mają jedną podstawową zaletę - jakość obrazu, która
    > wynika z tego że każdy punkt emituje światło równać z nimi mogą się jedynie
    > ekrany OLED, ale to jeszcze ciągle pieśń przyszłości.

    Stety, ale to prawda.
    Jak kupowałem plazmę (2008 rok) to miałem w domu prezentacje 3 tv - plazma
    Pioneera (Kuro) i jakieś dwa LCD pull-hd. Pułap cenowy był zbliżony - 5
    tys. Po odpaleniu KURO reszta wyglądała jak ubodzy krewni.
    Plazma została i do dzisiaj działa, jednak do nowego salony będzie po
    prostu za mała.

    Dodatkowo mam porównanie ze świeższym produktem - do sypilani kupiliśmyu
    LCD 32" - weekendowe lenistwo, dzieciaki przyłażą nam do łóżka w sobotę i
    niedzielę i służy przeciągnięciu spania o godzinkę (na tv lecą bajki).
    Model: Philips 32PFL5007K, kupowany bodajże w zeszłym roku.
    Obraz jest tak zły, że oczy bolą jak patrzę.

    W moim źródełku z plazm zostały im jedynie Panasonic 55st60, a tak to już
    tylko LCDki w różnych cenach.
    --
    Franc

  • 68. Data: 2014-07-28 10:29:15
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 10:09:36 +0200, Ghost napisał(a):

    > Jasne, jasne i nikt nie chce zarabiac na plazmach. Dobre :-)

    Tutaj bym raczej poszedła inaczej:
    1. ZTCW technologia LCD jest mniej kosztogenna niż produkcja PDP - można
    wyciągać wyższe marże
    2. Sklepy z elektroniką bardzo mocno promowały LCDki - duża praca PH którzy
    mieli określone targety. Nie wiem czy wiesz, ale na formach można znaleźć
    opis jak to MM i podobne sklepy często skręcały obraz w PDP tylko po to,
    żeby LCD lepiej wyglądały.
    3. Mity i półprawdy takie jak to, że m.in.: PDP żrą dużo prądu, PDP się
    wypalają

    > 1. Jakosc obrazu - jak sam w wskazujesz LED ma lepszy kontrast
    Nie wypowiem się bez możliwości bezpośredniego porównania. Cyferki dla mnie
    nic nie znaczą bez możliwości zobaczenia osobiście.
    > 2. Nie ma plazmy z pasywnym 3d
    3d w domu to dla mnie bajer którego może nie być - nawet nie wiem czym się
    różni aktywne od pasywnego 3d.
    > 3. Zużycie energii
    PDP nie pobiera dużo prądu w sposób "liniowy". Pobór prądu jest chwilowo
    regulowany tym co jest na ekranie pokazywanego. LCD robią to w sposób
    liniowy. Różnica sumarycznie jest na korzyść LCD, ale nie jest tak wielka,
    żebym robił z tego koronny argument.
    > 4. Wypalanie ekranu na plaźmie
    Na mojej 6. letniej plazmie nie ma śladu wypalenia.

    --
    Franc

  • 69. Data: 2014-07-28 10:32:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 28 Jul 2014 10:18:25 +0200 osobnik zwany Franc napisał:

> [...]
    > i niedzielę i służy przeciągnięciu spania o godzinkę (na tv lecą bajki).
    > Model: Philips 32PFL5007K, kupowany bodajże w zeszłym roku. Obraz jest

    to po co kupowałeś coś co jest do niczego?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 70. Data: 2014-07-28 10:39:47
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 28 Jul 2014 08:32:44 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > to po co kupowałeś coś co jest do niczego?

    :-)
    Kupowałem na szybko, opienie w necie były raczej OK. Kosztował cirka 2k. Z
    założenia miał służyć do oglądania bajek i tyle. Miał mieć WiFi - też to
    działa bez problemu.

    --
    Franc