  • 1. Data: 2010-09-13 19:25:00
    Temat: Środek do przyśpieszenia próchnienia
    Od: "grzesiek" <g...@g...pl>

    Witam

    Chciałem zapytać czy ktoś zna jakiś wynalazek, żeby przyśpieszyć próchnienie
    drewna? Chodzi mi o pnie kilku starych, ściętych drzew. Podobno jest coś
    takiego, ale w kilku sklepach ogrodniczych nikt nie potrafił mi pomóc.

    Pozdrawiam

    Grzesiek

  • 2. Data: 2010-09-13 19:47:01
    Temat: Re: Środek do przyśpieszenia próchnienia
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Saletra amonowa?
    Kiedyś było na grupie
    Pozdrawim
    CEzarys

  • 3. Data: 2010-09-13 19:55:52
    Od: "grzesiek" <g...@g...pl>

    a wiesz może jak mam ją użyć?
    chodzi mi czy tylko posypać czy rozrobić z wodą i polać co jakiś czas?

    grzesiek

  • 4. Data: 2010-09-13 21:26:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 21:25:00 +0200, grzesiek napisał(a):

> [...]
    > drewna? Chodzi mi o pnie kilku starych, ściętych drzew. Podobno jest coś
    > takiego, ale w kilku sklepach ogrodniczych nikt nie potrafił mi pomóc.

    Grzybnia boczniaka. Nawiercić otworki w pieńkach i tam włożyć po kawałku
    grzybni, dalsze postępowanie zgodnie z instrukcją.

  • 5. Data: 2010-09-14 16:31:20
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Parę lat temu było na grupie tej lub ogrody.
    Wsypać w otwór (ale nie pamiętam dokładnie)
    A nie możesz tych pni wykorzystać?

  • 6. Data: 2010-09-15 05:02:05
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Parę lat temu było na grupie tej lub ogrody.
    > Wsypać w otwór (ale nie pamiętam dokładnie)

    Nawiercić dziury w pniach i w otwory nasypać saletry.
    Reszta zrobi się sama.

    Pozdrawiam
    skryba

  • 7. Data: 2010-09-15 11:28:09
    Od: "grzesiek" <g...@g...pl>

    Dzięki za wszystkie podpowiedzi.

    zastosuje się w najbliższym czasie do zaleceń i na wiosnę dam znać co i jak.

    pozdrawiam

    grzesiek