    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Sterowanie roletami -satel integra prośba o radę
    Date: Fri, 6 Jul 2012 22:15:56 +0200

    Mam rolety firmy NICE neomat,
    otwarcie i zamknięcie działa na zasadzie zwarcia. Nie da się wysterować
    osobno, góra osobno doł (pomijam temat dostawienia kontaktronow)

    kolejne wciśnięcia działąją następująco
    otworz, stop, zamknij...

    Podłączyłem do integry na wyjście 10 przewód oraz do com.

    Ustawiłem to wyjście jako monostabile, z czasem działąnia 2s bez wywołana
    alarmu wejsciach.

    , jak uruchamiam sterowanie tym wyjściem, to multimetr pokazuje zwarcie na
    ustawiony czas 2s czyli wydaje sie byc ok wszysko

    No więc podłączam te dwa przewody do 2 przewodow z włącznika dzwonkowego i
    niestety nie działa. Co robię źle?

    jak połączyłem jeden przewod od centrali od com z przewodem od rolety,
    nastęnie drugi przewod z centrali z out10 z przewodem od
    rolety, roleta zaczela zjezdzac w dol i dalej juz nie reaguje? daczego
    przeciez nie powinno byc zwarcia a jednak wywołąne było zwarcie? cos
    przeoczyłem? jakis przekaźnik trzeba zastosowac?
    jak to zrobic aby dzialalo?

    che po prostu centrali przez opcje sterowanie miec mozliwosc zamknięcia i
    otwarcia rolet
    Dzięki za poradę
    pozdrawiam