  • 41. Data: 2011-01-31 19:30:10
    Temat: Re: Stop GMO!
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    Ikselka formulated on poniedziałek :

    > OCZYWIŚCIE! Zaawansowane i nieprzypadkowe!
    >
    > Tylko dlaczego w Twoim ujęciu "zaawansowana i nieprzypadkowa technologia"
    > to tylko "dobry wujek biotechnolog"? Naiwność ludzka nie zna granic, jak
    > widzę.
    > Dla mnie wśród nich są i dobrzy, i ŹLI wujkowie. Ci źli mogą chcieć (i
    > chcą) akurat tego, abyś zbyt długo nie pożył, a wcześniej sporo pochorował,
    > żeby koncerny farmaceutyczne z Ciebie wydusiły wszystko, co tam w ciągu 5
    > lat swego burzliwego, ekspresowo dojrzałego, sterowanego gmo-żarciem życia,
    > zdażysz zarobić.

    Tak jak "ekolodzy" - (nie mylić z naukowcami zajmującymi się ochroną
    środowiska lub ekologią) - może chcą aby ludzie marnie żyli i szybko
    umierali, aby postęp nauk biomedycznych nie pozwolił na wydłużenie
    aktywnego życia.
    Teorie spiskowe!!
    Na pewno w ogóle naukowcy chca zniszczyć świat, żyło się spokojnie w
    gdzieś w jakskini, a te cholery wprowadziły ogień, a potem ten pród, co
    to i tak go nikt nie widział.
    :-)

  • 42. Data: 2011-01-31 19:31:47
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    on 2011-01-31, Ikselka supposed :

    > Otóż zrobił, tylko nie tak trywialne, jak sobie możesz wyobrazić: wcześniej
    > czy później człowiek się tymi krzyżówkami GMO sam wykończy i wg mnie TO
    > jest właśnie zabezpieczenie przed ich eskalacją.
    > Wielki Ekolog jest spokojny i ma czas.

    Ręce opadają ;-(

  • 43. Data: 2011-01-31 19:41:51
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 19:46:44 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Nie wiesz, bo nikt tego nie wie, że tak jest na pewno?

    Ja wierzę. A Ty CO masz w to miejsce, skoro nie wiesz?

  • 44. Data: 2011-01-31 19:47:04
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-01-31 17:42, Ikselka pisze:

    > Nie mam, wiec się o mnie martwić nie musisz, w zw. z powyższym ze nie mam,
    > martw się raczej o siebie. Tylko "postępowe i jaśnie oświecone" osoby mają
    > gaz w kuchni, właśnie po tym (i głównie) można je poznać - ja mam tylko
    > prawdziwy ogień :->

    Wybacz, nie będę rozpalać ogniska na PCV - to będzie na pewno bardziej
    szkodliwe niż włożenie jajecznicy do piekarnika :>

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 45. Data: 2011-01-31 19:48:04
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-01-31 20:41, Ikselka pisze:

    > Ja wierzę. A Ty CO masz w to miejsce, skoro nie wiesz?

    Który werset o tym mówi?

    --
    Pozdrawiam - Aicha (przepraszam wszystkich, już nie będę)

  • 46. Data: 2011-01-31 19:49:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 19:07:30 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

    > Nie wiedziałem,że jestem bardziej wierzący,
    > niż Ci,co się za takich ogłaszają.

    No proszę, i jakże Cię ocenić - celnik czy faryzeusz?

  • 47. Data: 2011-01-31 19:50:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 20:31:47 +0100, Witek napisał(a):

    > on 2011-01-31, Ikselka supposed :

    > Ręce opadają ;-(

    To dobrze, o to chodzi.

  • 48. Data: 2011-01-31 19:52:30
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-01-31 20:49, Ikselka pisze:

    > No proszę, i jakże Cię ocenić - celnik czy faryzeusz?

    Ja myślałam, że to grupa o ogrodach, a nie o kwalifikacji moralnej
    uczestników.

  • 49. Data: 2011-01-31 20:41:24
    Od: "mirzan" <m...@g...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > No proszę, i jakże Cię ocenić - celnik czy faryzeusz?

    Jeśli musisz,to jak ogrodnika,sadzącego Agar Doński i wzdychającego-a moja
    oblubienica ma nogi jak pędy winnej latorośli,a w pasie moja oblubienica
    niczym antałek czerwonego półwytrawnego,a charakter mojej oblubienicy niby
    wcale nie siarkowane półsłodkie.Tak to leciało?
    Ekobiblijnie pozdrawiam.mirzan

  • 50. Data: 2011-01-31 20:49:52
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Ja wierzę. A Ty CO masz w to miejsce, skoro nie wiesz?

    Twoje prawo wierzyć Moje prawo wątpić. Chcesz kontestować moje prawa?

    skryba