  • 51. Data: 2011-01-31 20:56:19
    Temat: Re: Stop GMO!
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    news:9dcc1d27qnrc.u9suhp393rr3$.dlg@40tude.net...

    > No proszę, i jakże Cię ocenić - celnik czy faryzeusz?

    Panien bez lampy...

  • 52. Data: 2011-01-31 21:01:55
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    > Ja wierzę.

    Nie odnosiłem się do tego co obdarzasz wiarą. Wierz sobie w kogokolwiek i w
    cokolwiek chcesz. Odnosiłem się do tego, że nikt nie ma absolutnej,
    niezbitej i niepodważalnej wiedzy na temat tej spokojności i posiadania
    czasu.

    > A Ty CO masz w to miejsce, skoro nie wiesz?

    Ty o to pytasz? Przecież Ty wszystko wiesz więc wiesz co ja mam. Jesteś już
    dużą dziewczynką.

    skryba

  • 53. Data: 2011-01-31 22:58:47
    Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl>

    Ikselka brought next idea :

    > Zapewne nasi pradziadkowie też tak mówili do osób mi podobnych, które
    > ostrzegały przed zagrożeniami, o których się niektórym nie śniło wtedy, a
    > które dziś, w ciągu zaledwie 2 pokoleń, stały sie faktem.

    Zabewne też były osoy tobie podobne, ostrzegające przed zagrożeniami,
    które nigdy nie nastąpiły - jak twierdzenia, że nie wolno latać bo
    podziurawi się nieboskłon, a czy średniowieczne wierzenia, że mycie się
    może przyprawić o obłęd i szybki zgod.
    Jeszcz troche i usłyszymy, że nas przed jakims potopem ostrzegasz ;-)
    Witek

  • 54. Data: 2011-01-31 23:12:25
    Od: Aicha <b...@t...ja>

    W dniu 2011-01-31 23:58, Witek pisze:

    > Jeszcz troche i usłyszymy, że nas przed jakims potopem ostrzegasz ;-)

    Nie, nie, przed wojną.

    --
    Pozdrawiam - Aicha

    http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
    Jak nie pisać po angielsku

  • 55. Data: 2011-02-01 11:09:59
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Nie, nie, przed wojną.
    > Pozdrawiam - Aicha

    A właściwie dlaczego im darować? Jakieś hybrydy,chimery,w mitologii powinno to
    siedzieć a nie po polu grasować i ludzi straszyć.Taka na przykład paskuda,która
    nigdzie w przyrodzie nie wystepuje,truskawka.Brzydkie to,czerwone,pryszczate,
    służy tylko za pokarm ślimakom i jakimś grzybom.Weź się za niszczenie tej zarazy
    a za Tobą pójdą inni.
    Albo taka jeżyna,jakie to fałszywe,skóra z jednej rośliny,ładnej gładkiej,
    a środek niczym z druta kolczastego.Nie dopilnujesz,już wyłazi z zimi taki badyl
    który czaka aby porządnego patritę pokłuć.
    Bierz się za to,niszcz.
    Wspierająco. mirzan

  • 56. Data: 2011-02-01 12:47:23
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 20:48:04 +0100, Aicha napisał(a):

    > Który werset o tym mówi?

    Do miłości też tak formalistycznie podchodzisz, biedulko?

  • 57. Data: 2011-02-01 12:48:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 20:52:30 +0100, Aicha napisał(a):

    > Ja myślałam, że to grupa o ogrodach, a nie o kwalifikacji moralnej
    > uczestników.

    No właśnie - też sie zdziwiłam 3-)

  • 58. Data: 2011-02-01 12:49:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 20:41:24 +0000 (UTC), mirzan napisał(a):

    > Jeśli musisz,to jak ogrodnika,sadzącego Agar Doński i wzdychającego-a moja
    > oblubienica ma nogi jak pędy winnej latorośli,a w pasie moja oblubienica
    > niczym antałek czerwonego półwytrawnego,a charakter mojej oblubienicy niby
    > wcale nie siarkowane półsłodkie.Tak to leciało?
    > Ekobiblijnie pozdrawiam.mirzan

    Ładne to Twoje ekosakro ;-)

  • 59. Data: 2011-02-01 12:49:27
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 21:49:52 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Twoje prawo wierzyć Moje prawo wątpić. Chcesz kontestować moje prawa?

    Kontemplować.

  • 60. Data: 2011-02-01 12:50:24
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 22:01:55 +0100, skryba ogrodowy napisał(a):

    > Ty o to pytasz? Przecież Ty wszystko wiesz więc wiesz co ja mam. Jesteś już
    > dużą dziewczynką.

    No tak, ładnie, że unikasz brzydkich słów ;-PPP