  • 41. Data: 2016-04-02 16:03:12
    Temat: Re: Szafy z drzwiami przesuwnymi projektowanie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > W dniu piątek, 1 kwietnia 2016 20:55:12 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    >
    > Szczerze mówiąc nie widze problemu. Sporo już w drewnie zrobiłem atakie schody
    jak Twoje to banał
    spokojnie te kilkanaście stopni zwymiarować można.

    > He he. Sprobuj to przekonasz sie, ze to nie takie proste :-)

    zrób w PRO100 ten rysunek :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2016-04-02 16:03:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    spokojnie te kilkanaście stopni zwymiarować można.

    > He he. Sprobuj to przekonasz sie, ze to nie takie proste :-)

    <https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f7
    /Bundesarchiv_Bild_183-23757-1650%2C_Ingenieure_am_R
    eissbrett.jpg>

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 43. Data: 2016-04-02 16:33:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nic nie jest proste jak sie nie potrafi. Znajomy gra na trabce. Ja dmucham w ta sama
    trabke i syczy a on dmucha i gra.

  • 44. Data: 2016-04-02 20:43:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-01 22:29, Kris wrote:
> [...]
    d-do-polaczen-kolkowych.jpg
    > O tego nie widziałem jeszcze
    > Obadam co to za ustrojstwo.

    Z grubsza:
    a) pozwala na perfekcyjne wiercenie otworó pod kołki (idealnie ustawia
    połowę grubości deski)
    b) pozwala na przeniesienie miejsc gdzie masz kołki żeby zrobić dziury w
    ściance prostopadlej.

    Co prawda to sporo roboty, ale efekt końcowy lepszy niz z fabryki, masz
    kołki osadzone idealnie rónolegle z deską i pasujące do nich dziury w
    drugiej desce z dokładnością wręcz absurdalną. Kupione w Casto za jakieś
    100zł.

    https://www.youtube.com/watch?v=_zK6smcmOtw

  • 45. Data: 2016-04-02 23:54:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Z taka sama dokladnoscia, a moze i lepsza znajomy stolarz robi to za pomoca
    plaskownika z wywierconymi otworami.

  • 46. Data: 2016-04-03 10:13:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 2 kwietnia 2016 11:00:59 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Gadac z Wami to jak ze slepym o kolorach, teoretycy ;)
    > pozdr.

    Kombinuje i wykombinować nie mogę gdzie jest haczyk.
    Napisz więc proszę w czym trudność z rozmierzeniem desek na schody. Zakładam że
    schody masz wylane równo tzn. każdy stopień ma te same wymiary. Gdzie tu wiec taka
    trudność ze soft potrzebny? Bo wg mnie to zadnie banalnie proste, tak banalnie ze
    poradziłby sobie z tym statystyczny użytkownik BMW;)

  • 47. Data: 2016-04-03 11:10:48
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 kwietnia 2016 10:13:41 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Napisz więc proszę w czym trudność z rozmierzeniem desek na schody. Zakładam że
    schody masz wylane równo tzn. każdy stopień ma te same wymiary.

    Miales tak? :-) Serio myslisz, ze sie da tak schody wylac? :)
    Nie da sie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 48. Data: 2016-04-03 11:13:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Da sie. Ale nie na budowie.

  • 49. Data: 2016-04-03 22:36:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 3 kwietnia 2016 11:10:49 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Miales tak? :-)
    ja ne bo ie mam schodów lanych
    Serio myslisz, ze sie da tak schody wylac? :)
    > Nie da sie ;)
    Da się
    Dom który mój dziadek w 1978 budował i się dało
    Z tego co pamiętam jak ojciec gadał to deski z odzysku a beton(cement kupiony a
    łapówkę) przed domem grabiami mieszali ale się dało jak widze dzisiaj patrząc na te
    schody

  • 50. Data: 2016-04-03 22:36:37
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Da sie. Ale nie na budowie.

    Da sie na budowie. Schody powstaja z szalunku. Jak ten sie spitoli to i
    schody takie beda, ale to i tak nie zmienia faktu, ze soft konieczny do
    tego nie jest.

    Pozdro.. TK