  • 1. Data: 2010-06-09 19:47:12
    Temat: Szyszki , sadzonki i inne takie :):):)
    Od: mayky <m...@c...pl>

    Witam

    w ubiegłym roku udało mi się zorganizować
    kilka szyszek , które zgodnie z waszymi sugestiami
    rozkruszyłem , wsiałem do kwaśnej gleby ( w kuwecie )
    i pozostawiłem przez całą zimę na dworze ( balkonie )
    dzisiaj mam już pięknie wykiełkowane roślinki ,
    wysokość około 4 cm na dzień dzisiejszy ...
    i tutaj moje pytanie , kiedy te cudeńka
    przesadzać do oddzielnych doniczek ??????

    Mayky