  • 31. Data: 2010-01-13 21:10:25
    Temat: Re: Telewizor - prośba o doradzenie
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    news:slrnhkpqrp.f7q.joshua@tau.ceti.pl...
    > Inwestycji? Mowa o telewizorze, nie o fabryce... :)

    Wedlug wiki:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Inwestycja
    Inwestycja to nakład gospodarczy na tworzenie lub zwiększanie majątku
    trwałego.

  • 32. Data: 2010-01-14 08:30:19
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Wedlug wiki:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Inwestycja
    > Inwestycja to nakład gospodarczy na tworzenie lub zwiększanie majątku
    > trwałego.

    Według wiki to jest tak (zreszta kolosalny skrot myslowy wywodzacy sie z
    zdawkowego potraktowania tematu na wiki i jeszcze obcietego cytowaniem
    jednego zdania). Ale jak juz wiki - to wiki ! Według logiki to jest tak:

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Konsumpcja

    Mowienie o zakupie tv w gospodarstwie domowym w kontekscie 'inwestycji' jest
    tak samo powazne jak mowienie "zainwestowalem 16zł w wołowine w promocji,
    zrobie gulasz".

    Polecam jakakolwiek lekture w temacie a nie tylko wiki ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 33. Data: 2010-01-14 08:37:47
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    W najnowszym PC-Wordzie znajdziesz "poradnik" dotyczacy zakupu telewizora,
    wszystkie "za i przeciw" plazmie czy LCD-ku, rowniez podswietlanym ledami
    (Samsung nazywa to telewizorem LED series 7)

  • 34. Data: 2010-01-16 16:59:38
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Konsumpcja
    >
    > Mowienie o zakupie tv w gospodarstwie domowym w kontekscie 'inwestycji'
    > jest tak samo powazne jak mowienie "zainwestowalem 16zł w wołowine w
    > promocji, zrobie gulasz".

    Telewizory, glownie duze plazmy kupuje sie rowniez
    na potrzeby firm/korporacji (np. w mojej firmie).
    W tym wypadku bedzie to chyba inwestycja a nie gulasz w promocji?
    ;)

  • 35. Data: 2010-01-17 10:56:35
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Ja polecam LED LCD, bo tu jakość może wgniatać w fotel, jednakże to inna
    > półka cenowa i autor wątku raczej z tej rady nie skorzysta.

    Super wygląda na programach testowych w supermarketach. Ale i tam widać że
    smużą - nie dają rady przy szybszych ruchach.
    Jeszcze parę lat.

    MS

  • 36. Data: 2010-01-17 13:03:13
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 17:59:38 +0100, Bastion napisał(a):
    > Telewizory, glownie duze plazmy kupuje sie rowniez
    > na potrzeby firm/korporacji (np. w mojej firmie).
    > W tym wypadku bedzie to chyba inwestycja a nie gulasz w promocji?

    Z reguły w takich wypadkach jest to tylko bardziej efektowne marnowanie
    pieniędzy, przy czym same plazmy to pikuś przy cenach do telekonferencji
    w trybie HD czy nawet HD-Ready ;)

    Nie zmienia to faktu, że nie warto się bawić w LCD i póki co trza wziąć
    plazmę jeśli się ceni jakość obrazu.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 37. Data: 2010-01-17 23:22:54
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    MK pisze:
> [...]
    > w cenie ok. 2600PLN. Czy jest to dobry wybór czy można kupić coś lepszego w

    Ja ostatnio kupiłem Samsung LE32B550 i jestem mile zaskoczony jakością
    obrazu na sygnale z kablówki osiedlowej, mój monitor LCD 19" wstydzi się
    czerni i jakości obrazu, którą ten TV daje, dźwięk też jest OK. TV, jak
    wiele innych, choć ładny. Jedna rzecz, która mnie zachwyciła po zakupie,
    a na co nie zwracałem uwagi - to pilot - takiego super pilota nie miałem
    nigdy w ręce, leży elegancko, wszystko łatwo dostępne, wspaniale
    wyważony pilot. Proszę sobie sprawdzić w sklepie.

  • 38. Data: 2010-01-18 09:23:54
    Od: dj <j...@g...com>

    proponuję jednak plazmę jak pooglądasz i porównasz to powinieneś
    zobaczyć różnicę . poproś tylko aby pokazano Ci te same źródła na
    różnych telewizorach i żeby było to kilka różnych źródeł. :-) Popatrz
    na ciemne miejsca i miejsca gdzie płynnie przechodzą kolory niebo,
    obłoki, wodę i twarze :-) Różnicę między hdready i full hd też
    zobaczysz :-)) ale raczej na dobrym sygnale testuj przy kiepskim
    możesz uważać że HD ready lepsze ;-)) :-))
    Co do zużycia energii nie ekscytuj się tak bardzo są porównywalne. LCD
    daje tyle samo prawie cały czas plazma ma dużą zmienność poboru prądu
    średnio zużywają podobne ilości. Trwałość zbliżona nie wierz w to że
    plazma zaraz się wypali tak było kiedyś teraz czasem plazma wytrzymuje
    dłużej niż LCD.
    Jeśli chodzi o plazmę polecam Panasonica najkorzystniejszy stosunek do
    ceny dla 42" to seria S10, najlepsze jakość i wyposażenie to seria V
    (nagroda na EISA) między tym seria G10 i G15 jakość ciut lepsza niż w
    serii S ale cena jakieś 800 do 1500 wyżej :-) ale i tak ciągle taniej
    niż seria V :-))
    Serie U to HD ready więc raczej daruj sobie.
    Telewizor kupujesz jednak na lata a nigdzie postęp nie idzie tak
    szybko jak w elektronice.
    Przypomnij sobie kiedy usłyszałeś o DVD i jak wydawało Ci się to
    niedostępne a teraz jest prawie wszędzie za chwilę będzie to samo z
    Blue-ray czy co tam nowego wymyślą więc o sygnał dobrej jakości się
    nie martw :-))

    pozdrawiam

    DJ

  • 39. Data: 2010-01-18 10:11:36
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Telewizory, glownie duze plazmy kupuje sie rowniez
    > na potrzeby firm/korporacji (np. w mojej firmie).
    > W tym wypadku bedzie to chyba inwestycja a nie gulasz w promocji?
    > ;)

    Nie wnikam (ja taki wydatek mam jako koszt - wyposazenie sali
    prezentacyjnej: stworzenie całej takiej sali, to bym nazwał INWESTYCJĄ ale
    nie zaglębiajmy sie juz tak w semantyke) ale tematyka grupy sugeruje
    wykorzystanie w DOMu i w takim kontekscie sie tu pisze.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 40. Data: 2010-01-19 20:51:59
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie zaglębiajmy sie juz tak w semantyke) ale tematyka grupy sugeruje
    > wykorzystanie w DOMu i w takim kontekscie sie tu pisze.
    Miejsce zameldowania to dobre miejsce do
    prowadzenia dzialalnosci gospodarczej:)
    Kupno tv do domu w tym wypadku bedzie inwestycja?