  • Data: 2009-11-01 21:10:59
    Temat: Thuje tarasowe - co na zime ?
    Od: "zonda" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam na tarasie thuje w donicach. Zostaly kupione w tym roku i pieknie sobie
    rosna.
    Ze wzgedu na nadchodzace zimno zaczynam sie zastanawiac co z nimi robic -
    chcialbym aby w przyszlym roku dalej sobie rosly w tych donicach i w zwiazku
    z tym nie chcial bym przesadzac ich do ogrodu, ale nie chce rowniez
    doprowadzic do przemarzniecia korzeni.
    Niestety nie mam jasnej piwnicy gdzie mogly by przezimowac.
    Bardzo prosze o rade - co zrobic, jak je zaizolowac zeby przetrwaly zime w
    dobrej kondycji?

    Marek Sondkowski