  • 1. Data: 2011-09-23 09:02:26
    Temat: Tynkowanie komina wentylacyjnego
    Od: JareK <k...@i...bez.spamu.pl>

    Witam

    Niestety po kilku latach od wybudowania odleciały płytki z dwóch
    kominów. Na trzecim trzymają się dobrze. Dziwne. Płytki odleciały z
    kominów wentylacyjnych, zbudowanych z cegły wentylacyjnej. Natomiast na
    kominie spalinowym zbudowanym z Schiedlea trzymają się dobrze. Dziwne
    jest że odpadły dopiero po kilku latach, bo "fachowcy" przykleili płytki
    bezpośrednio do cegieł. Niestety nikt nie chce mi tego poprawić więc
    muszę sam. Mam odrobinę smykałki więc pewnie dam radę. Chciałbym jednak
    troszkę tu podpytać, żeby jak najmniej błędów popełnić. Obudowanie
    klinkierem niestety nie wchodzi już w rachubę. Nie ma na to miejsca.
    Pewien budowlaniec podpowiedział mi, że mogę zrobić tynk na siatce. Może
    lepiej jednak wcześniej przykleić styropian 2-3 cm?
    Co o tym sądzicie? Jak to zrobić najlepiej? Jakich materiałów użyć?

    JareK