  • 1. Data: 2011-09-23 08:51:50
    Temat: Warunki zabudowy w obszarze chronionego krajobrazu
    Od: Mirosław Grabowski <m...@u...to.o2.pl>

    Witam,

    Obszar, na którym leży moja działka został wpisany do chronionego
    krajobrazu. Działka leży w sąsiedztwie niewielkiego cieku wodnego.
    Znajduje się na niej budynek mieszkalny (budowa rozpoczęta w 2003 r., w
    tym roku odbiór). Mam zamiar rozbudować istniejący budynek więc
    wystąpiłem o wydanie decyzji o warunkach zabudowy i takową otrzymałem.
    Niestety jet na niej zaznaczona nieprzekraczalna linia zabudowy, która
    przebiega pod skosem.
    Poniżej szkice:
    1-istniejący budynek
    2-taki chciałbym dobudować
    3-taki mógłbym dobudować wg decyzji (ścięty jeden bok na ok.1,5m -
    długość ściany w istniejącym budynku to 8m)
    |-------|--|
    | 1 | 2|
    |-------|--|

    |-------|
    | 1 |3 |

    W decyzji powołują się na uchwałę Sejmiku Województwa Pomorskiego nr
    1161/XLVII/10 w sprawie obszarów chronionego krajobrazu.
    W urzędzie gminy twierdzą, że sprawa jest nie do ruszenia i nie ma
    szans, aby tę linię zmienić.
    Może ktoś z grupowiczów był w podobnej sytuacji i jednak udało się
    gdzieś odwołać (marszałek, minister).
    Bardzo proszę o wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam,
    Mirosław Grabowski