  • 41. Data: 2009-10-06 23:53:14
    Temat: Re: UPS do pieca
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    no chyba iz ty wyznajesz zasade ze trzeba
    > hartowac od niemowlaka, wtedy mozna miec w domu 15 stopni albo mniej :)

    wiesz - to nie jest wcale głupie. Utrzymywanie temperatury na poziomie
    19-20, max 21 st C wyjdzie tylko na zdrowie.
    W naszym przypadku kilka zim w temperaturze 19 st C wyeliminowało problem
    przeziębień, gryp i innych zimowych dolegliwości. Nie marzniemy, jesteśmy
    zdrowi i nie musimy się ubierać nie wiadomo jak grubo, za to gdy wchodzimy
    gdzieś gdzie jest 23 st C i więcej okazuje się że gardła wysychają, nie ma
    czym oddychać itd. Urodzenie się dziecka spowodowało że podnieśliśmy
    tepmeraturę o ok jeden stopień i utrzymujemy teraz 20-21 st C. Myślę że gdy
    malec jeszcze nieco podrośnie, powrócimy do 19 st C.
    I chociaż sam jestem ciepłolubny i najchętniej mieszkałbym gdzieś gdzie
    latem jest 40-50 st a zimą 15-20, to w naszej strefie klimatycznej podnosząc
    zimą temperaturę pomieszczeń do poziomu 24-30 st robimy sobie więcej krzywdy
    niż mamy z tego pożytku, nie wspominając o tym że sztuczna wysoka
    temperatura bardzo niekorzystnie oddziałuje na potencję i męskie klejnoty
    Jackare