    From: majer <a...@n...ma>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Usuniecie kilku jetek
    Date: Tue, 24 Nov 2009 12:50:01 +0100

    Witam
    Mam na domu dach kopertowy o nachyleniu 30st i powierzchni 200m2. Dach
    wzmacniaja dwa rzedy jetek - jeden na wysokosci okolo 2,5 m od podlogi
    poddasza a drugi okolo 1,5 m od podlogi. No i wlasnie z nimi mam problem
    - jakbym usunal trzy nizsze jetki na srodku poddasza to zyskuje
    powierzchnie na zrobienie pokoju. Tak sie zastanawiam czy mozna zrobic
    jakies dodatkowe wzmocnienie konstrukcji usuwajac te trzy jetki? Na
    razie to takie moje rozmyslania - fachowiec musialby to zobaczyc. Jestem
    tylko ciekawy czy moze ktos z Was kombinowal cos z jetkami?