  • 1. Data: 2012-02-01 12:56:20
    Temat: moje zuzycie (5 lat)
    Od: l...@k...z.pl

    Czesc,

    dzisiaj spisalem swoje liczniki...i przez przypadek znalazlem plik ze
    stanami z 01.2007 (61 miesiecy temu)

    wartos1 - 01.2007, wartosc2 02.2012, roznica

    prad (zakladu energ) :

    17266 30401 13135 kWh

    prad (gotowanie - plyta ceramiczna, piekarnik) podlicznik

    2060 4164 2014 kWh

    ZW:

    347,60 643,00 295,40 m3

    CW:

    279,40 531,00 251,60 m3

    CO: cieplo z sieci (mieszkanie w bloku, 2 pietro nie jest szczytowe
    78m2) - sama energia w GJ

    82,85 120,07 37,22 GJ

    -

    sklad rodziny: 2+3

    srednio na miesiac wyszlo

    prad ogolnie 215kWh
    prad kuchenka 35kWh
    ZW 4,8m3 - 8,30zl/m3 (ceny obecne)
    CW 4,12m3 - 15,80zl/m3 podgrzania
    CO 0,61 GJ - (nie wiem musze sprawdzic, ale ca 45zl/GJ - cieplo z
    MZEC, do tego dochodzi oplata stala za moc zamowiona 0,57 zl/m2
    mieszkania - ca 45 zl/miesiac

    Tylko nie piszcie, ze sie nie myjemy???

  • 2. Data: 2012-02-01 13:42:48
    Temat: Re: moje zuzycie (5 lat)
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl>

    l...@k...z.pl napisał(a):

> [...]
    > CO 0,61 GJ - (nie wiem musze sprawdzic, ale ca 45zl/GJ - cieplo z
    > MZEC, do tego dochodzi oplata stala za moc zamowiona 0,57 zl/m2

    Czy Wy się nie myjecie?

  • 3. Data: 2012-02-01 14:27:58
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik kogutek napisał:
    > Czy Wy się nie myjecie?

    Pewnie się myją, ale tylko szczotą :-)))
    U mnie dla rodziny 2+2 schodzi jakieś 15-16 m3 wody na miesiąc. W tym
    pewnie z 5 m3 ciepłej, ale nie mam jej osobno opomiarowanej.

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 4. Data: 2012-02-01 14:42:40
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    >U mnie dla rodziny 2+2 schodzi jakieś 15-16 m3 wody na miesiąc. W tym
    >pewnie z 5 m3 ciepłej, ale nie mam jej osobno opomiarowanej.

    I to by się zgadzało. Wody trzeba liczyć 4m3 na osobę na miesiąc.

  • 5. Data: 2012-02-01 14:49:53
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > U mnie dla rodziny 2+2 schodzi jakieś 15-16 m3 wody na miesiąc. W tym
    > pewnie z 5 m3 ciepłej, ale nie mam jej osobno opomiarowanej.

    U mnie tez 2+2 i zużycie miesięczne 13-18m3. W lecie idzie więcej, te 18m3
    wody bo mycie auta i trawnik.

    Marek

  • 6. Data: 2012-02-02 09:07:03
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Pewnie się myją, ale tylko szczotą :-)))
    > U mnie dla rodziny 2+2 schodzi jakieś 15-16 m3 wody na miesiąc. W tym
    > pewnie z 5 m3 ciepłej, ale nie mam jej osobno opomiarowanej.

    u mnie dla 3 osób raz na 2 miesiące 20 tys litrów :) specjalnie podaję w
    litrach
    bo wydawało mi się to zdecydowanie za dużo, ale widzę ze u Ciebie równie
    dużo się myją co u mnie hehe :)

  • 7. Data: 2012-02-07 05:05:23
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Robert G" <r...@g...pl> wrote in message

    > Pewnie się myją, ale tylko szczotą :-)))
    > U mnie dla rodziny 2+2 schodzi jakieś 15-16 m3 wody na miesiąc. W tym
    > pewnie z 5 m3 ciepłej, ale nie mam jej osobno opomiarowanej.

    Hehe dokładnie :-) Jak córka wlezie pod prysznic to siedzi godzinę :-)

  • 8. Data: 2012-02-07 09:44:52
    Od: "Marex" <m...@N...gazeta.pl>

    kiki <k...@k...ki> napisał(a):

    > "Robert G" <r...@g...pl> wrote in message

    > Hehe dokładnie :-) Jak córka wlezie pod prysznic to siedzi godzinę :-)

    ....I przez takich jak Wy.....(...)\\