  • 1. Data: 2011-01-11 22:18:05
    Temat: W Bielsku Bialej jutro slonce, tradycyjnie u mnie nie.
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uszanowanie.

    http://new.meteo.pl/um/php/meteorogram_id_um.php?nty
    pe=0u&id=686

    http://new.meteo.pl/um/php/meteorogram_list.php?ntyp
    e=0u&fdate=2011011012&row=406&col=250&lang=pl&cname=
    Warszawa

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2011-01-11 22:40:35
    Od: "C330" <b...@g...pl>

    Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > Uszanowanie.

> [...]
    A to już na Słońcu modnie się budować? ;)

  • 3. Data: 2011-01-12 05:35:28
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    pe=0u&id=686

    > http://new.meteo.pl/um/php/meteorogram_list.php?ntyp
    e=0u&fdate=2011011012&row=406&col=250&lang=pl&cname=

    Ej... Maniek !!!

    A może Ty antyklerykał jesteś i na tacę nie dałeś...? :-P

    Bierz zaraz ze dwa tysiaki do koperty... i jazda do proboszcza :-DDD
    Może akurat słonko Ci zaświeci ze trzy godziny...

  • 4. Data: 2011-01-12 12:36:04
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-01-2011 o 23:40:35 C330 <b...@g...pl> napisał(a):

    pe=0u&id=686

    e=0u&fdate=2011011012&row=4

    > A to już na Słońcu modnie się budować? ;)
    On ma kolektory i mu się nudzą zamiast grzać :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 5. Data: 2011-01-12 12:37:18
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 11-01-2011 o 23:18:05 Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

> [...]
    pe=0u&id=686

    > http://new.meteo.pl/um/php/meteorogram_list.php?ntyp
    e=0u&fdate=2011011012&row=406&col=250&lang=pl&cname=
    Pocieszę cię wczoraj na chwilę było dzisiaj nie ma,
    także iknwestowanie w kolektory w Bielsku jest także problematyczne :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 6. Data: 2011-01-12 12:49:52
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    pe=0u&id=686

    > http://new.meteo.pl/um/php/meteorogram_list.php?ntyp
    e=0u&fdate=2011011012&row=406&col=250&lang=pl&cname=

    Jan Werbiński zapewne ma inna teorie i się z Tobą nie zgodzi;))

  • 7. Data: 2011-01-12 14:01:55
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Maniek, szyszynke pod lampe kwarcowa i od razu humor ci sie poprawi po
    co czekac na slonce.

    KADAR

  • 8. Data: 2011-01-12 18:57:28
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    >Pocieszę cię wczoraj na chwilę było dzisiaj nie ma,
    >także iknwestowanie w kolektory w Bielsku jest także problematyczne :)

    No to juz mi lepiej. :-)
    Generalnie pogoda syf.

    Pozdro.. TK

  • 9. Data: 2011-01-12 18:58:44
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Jan Werbiński zapewne ma inna teorie i się z Tobą nie zgodzi;))

    Ooooch, Jan to wiesz...
    On w ogole nie musi na mape zagladac tylko po prostu wie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 10. Data: 2011-01-12 18:59:40
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Ej... Maniek !!!
    >
    > A może Ty antyklerykał jesteś i na tacę nie dałeś...? :-P

    No fakt, w Toruniu chyba tylko raz w zyciu bylem. :-)

    Pozdro.. TK