  • Data: 2014-07-11 23:14:25
    Temat: Walka z zakładem energetycznym
    Od: Olo <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio moja małżonka jako jeden ze spadkobierców 1/17 kawałka działki
    w południowej części Polski, dostała do podpisania umowę od firmy, która
    w imieniu zakładu energetycznego ciągnie linie linię zasilającą (kabel
    podziemny niskiego napięcia) i akurat tak im wyszło, że ma on
    przechodzić przez tą działkę, której jest spadkobiercą w 1/17 części
    (dla jasności jest to kawał pola, który nie jest podzielony wśród
    spadkobierców, więc nie wiadomo co jest czyje). Z podesłanej umowy
    wynika, iż zakład żąda zgody na położenie kabla, wejścia bez
    każdorazowej zgody na teren aby dbać o ten kabel, tego aby użytkownik
    ziemi nad kablem przypadkiem czegoś na nim nie postawił, czegoś nie
    zasadził i wiele innych jeszcze idiotycznych zakazów w zamian nie
    oferuje nic..... Po przeczytaniu tej umowy krew mnie zalała i kazałem im
    spie....lać na drzewo, ale dzwonią do mojej żony i ją nękają telefonami.
    Wstępnie zgodziliśmy się na podpisanie tej skrajnie niekorzystnej umowy
    pod warunkiem, iż będzie w niej zapis o tym, iż jeśli kiedyś będziemy
    chcieli na tej działce podłączyć energię elektryczną, to zakład ją
    podłączy np w ciągu 6 miesięcy a nie, że nie ma możliwości technicznych
    i może za dwa lata. Oczywiście zakład energetyczny lamentuje, że nie
    mogą tego wpisać w umowę bo umowa jest przygotowana przez centralę
    (Warszawa) i nie można jej zmieniać itp. Jak na razie wygląda na to, że
    blokujemy im całą inwestycję (reszta spadkobierców już im podpisała
    umowy) i w rozmowie telefonicznej z zakładem energetycznym kazałem im
    budować bez zgody mojej małżonki ale jak widzę mają z tym jakiś problem.
    Napiszcie mi jakie macie doświadczenia na tym polu i co można od nich
    ugrać, nie chodzi mi o kasę choć przecież bezinteresownie nie kładą tej
    linii energetycznej i będą zarabiać na przesyle energii.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.