  • 21. Data: 2012-02-29 10:47:00
    Temat: Re: Warunki przyłączenia prądu - górą czy dołem ?
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Dzięki za odpowiedzi.

    No to faktycznie trochę argumentów padło przeciw napowietrzej padło:

    Podsumowując:

    1) Brzydko
    1a) Dyndający gruby kabel dochodzący do elewacji / dachu /
    2b) Brzydka skrzynka i rurki na elewacji (musi być na elewacji?)

    2) Ptaki i linia srania (to mnie przekonuje)

    3) Odczyty (trzeba kogoś wpuścić bądź podawać odczyt przez mail/tel)

    4) Mogą przeszkadzać drzewa (akurat nie u mnie, ale przez 20 lat może coś
    urośnie)

    5) Kabel się może urwać... no na końcu ten argument, bo przy obecnej chałupie
    przez ponad 50 lat nic się nie urwało od dyndania - no ale dla prządku ;)

    Dzięki raz jeszcze, to może jednak będzie ziemią ;)

    Aleksnder.

  • 22. Data: 2012-03-03 18:08:57

    W dniu 2012-02-29 08:14, Andrzej Lawa pisze:

    > Generalnie współczesne kable mogą mieć osłony w tworzyw "niesmacznych"
    > dla gryzoni.

    Mi kable nadgryzła koparka :-)
    Nie przeszkadzało jej, że niesmaczne.

    M.