    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 10 Feb 2019 11:32:59 -0800 (PST)
    <5c5cf8f1$0$488$65785112@news.neostrada.pl> <n10hujsckwt0$.dlg@myjk.org>
    <c...@g...com>
    <5c5dde42$0$503$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <f...@g...com>
    <1...@g...com>
    <1...@m...org>
    <3...@g...com>
    <bsrzv41my8g2$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <131akkjt407on$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <okehijdkj1gw$.dlg@myjk.org>
    Subject: Re: Węgiel vs pellet
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 lutego 2019 19:26:04 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Sun, 10 Feb 2019 04:32:03 -0800 (PST), Budyń

    > Co jest niejasnego w definicji "prześladowanie"?

    ok, być moze tak samo to rozumiemy tylko ty dostrzegasz zjawisko przesladowań dzieci
    nieuczeszczających, gdy ja (tak, mam dzieci, tak chodziły na religię, tak, rozmawiamy
    w domu) i po kolei tu koledzy mówią ci że takiego zjawiska u nas nie ma. Być moze
    jakies pojedyncze przypadki byś znalazł - ale zapewne nie znajdziesz.

    > Mało mnie to interesuje. Religię, niezależnie którą, uważam za największy
    > syf jaki spotkał ludzkość. Zaś czarnuchy zbierają żniwo za setki lat
    > krucjaty, tak samo jak biali zbierają teraz żniwo za lata mordowania i
    > wykorzystywania czarnych.

    czarnuchy? słabo cie widze na tym twoim zachodzie

    > Homoseksualiści byli, są i będą. Są częścią społeczeństwa.

    W porządku, są i mi nie przeszkadzają. Ale jesli wprowadzisz w szkołach zwyczaj
    zakłócania dziaciom ich naturalnego rozwoju poprzez opowiadanie ze mogą wybrać
    tożsamość kotka to pewna słabsza psychicznie ich część wybierze taką postawę. A
    debile będą z radościa ogłaszać - wiedzielismy ze tożsamość kotka jest jedną z
    tożsamości człowieka i dopiero teraz nauczyliśmy się ją wyzwalać.
    Dokładnie tak sam jest z homoseksualizmem - opowiada się dzieciom brednie i pierze
    mózgi, to i skrzywienia psychiczne wychodzą coraz powszechniej. Ale nie dlatego ze te
    dzieci są wyzwolone tylko ze są skrzywdzone.

    > dawaj z łaski swojej. Fakt jest taki, że moja 10-letnia córka już oglądała
    > soft porno na obozie, bo jej starsza "koleżanka" pokazała jak seks wygląda.
    > I też się tam "lizali po narządach". No to powiedz sam, lepiej to usłyszeć
    > od nauczyciela który to wyjaśni w jakimś usystematyzowanym programie, czy
    > lepiej żeby dziecko szok przeżyło samo kompletnie bez zrozumienia co
    > właśnie ogląda?

    Miałem lekcje biologii w podstawówce gdzie przyszedł jakis pan i objasnił słownie jak
    wyglada proces rozrodczy. Jedna lekcja, dzieci z pewnym zawstydzeniem się
    pochichotały i tyle. Nie chciałbym aby moje dziecko miesiącami miało lekcje
    szczegółowe ze spraw do których nie dorosły, a w które wkrecają je dorośli. Moje
    dziecko wie ze gdyby trafilo sie porno ma to natychmiast wyłączyć.
    I spodziewam sie ze to zrobi.
    A seks nie ma być miłą zabawą tylko uzupełnieniem miłości. Tego raczej na zachodzie
    nie usłyszysz.

    Byłeś ty w ogóle kiedyś dzieckiem? Kiedy oglądałeś
    > pierwszego pornola? Bo rozumiem że nie jesteś jeszcze taki stary że za
    > młodości nie było magnetowidów? Jeśli miałeś te 12 lat, to wg ciebie to
    > jest prawidłowy tok "nauki" o tych sprawach?

    Qurcze, na studiach juz chyba byłem. I wiem jakie to robi spustoszenie.

    > Dalej. U córki w szkole "mądrzy" zrobili awanture o lekcje nt. "mowy
    > nienawiści".

    Bo definicja mowy nienawisci wyglada w twojej krainie tak: jesli nie mówia tak jak my
    chcemy to jest to mowa nienawiści i nalezy jej zakazać. Tez protestuję przeciwko
    takiej definicji. Ciekawe czy wolno mówic ze wałęsa to bolek, czy to juz jest mowa
    nienawisci.

    W książce która poleciała na maila, a która miała być podstawą
    > do "wykładu", miały być rzekomo jakieś przeraźliwe treści. Na tyle
    > przeraźliwe, że rodzice mieli dogłębnie przemyśleć czy posłać tam swoje
    > dzieci. Przeczytałem, jakoś się nie dopatrzyłem nic przeraźliwego.

    Nie jsetem jakos zdziwiony.

    b.