  • 101. Data: 2014-09-11 10:44:24
    Temat: Re: Wentylacja
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 10:36:13 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    "zrobilo ciag". :-)
    "cug";)

  • 102. Data: 2014-09-11 10:49:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 07:36:40 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:

    > Dziękuję wszystkim za ten etap dyskusji,

    Sławku nie podejrzewam Ciebie abyś miał "zwykły okap"(bo masz zapewne bora bora)ale
    proszę Cię odwiedź sąsiada/sąsiadkę gdzie będzie zwykły okap i zrób podobny filmik
    jak nakręcił Adam. Udowodnisz nam jak jest na prawdę, bo pewnie Adam coś zmanipulował
    znając boroka;)

  • 103. Data: 2014-09-11 10:57:29
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-11 10:44, Kris pisze:
    > W dniu czwartek, 11 września 2014 10:36:13 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > "zrobilo ciag". :-)
    > "cug";)

    Sorry, cug.

    Pozdro.. TK

    :-P

  • 104. Data: 2014-09-11 11:16:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 11 Sep 2014 01:42:19 -0700 (PDT), Kris

    > tam taki filtr w przeliczeniu na nasze ponad 800zł

    Ale to taki siateks co to go można w pralce do naczyń prać?

    Ja w tej dyskusji widze dwa błędy. W filmie "BORA" jest porównany okap
    wiszący, który ma właśnie siateks na całej powierzchni i żeby jaki wydajny
    wentylator nie był, to zawsze się coś od tej powierzchni odbije i poleci w
    bok. Wiem, bo mam w domu dwa takie okapy. :P Porównanie nie ma tutaj sensu
    do systemu szczelinowego. Co innego nowszy okap szczelinowy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 105. Data: 2014-09-11 11:20:09
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 11:16:49 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

> [...]
    > wentylator nie był, to zawsze się coś od tej powierzchni odbije i poleci w
    > bok. Wiem, bo mam w domu dwa takie okapy. :P

    Cos moze tak ale nie wszystko jak na filmie :]
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 106. Data: 2014-09-11 11:22:27
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-11 11:16, Myjk pisze:
> [...]
    > bok. Wiem, bo mam w domu dwa takie okapy. :P Porównanie nie ma tutaj sensu
    > do systemu szczelinowego. Co innego nowszy okap szczelinowy.

    Sens porownania generalnie jest. Slavo za Bore rzyczy sobie jak pamietam
    z zeszlego roku ok. 30 tysi. Nikt nie zaprzecza, ze to dziala, tylko czy
    warto zastepowac dzialajace urzadzenia innym dzialajacym urzadzeniem
    kilkanascie razy drozszym.

    Pozdro.. TK

  • 107. Data: 2014-09-11 11:32:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 11 Sep 2014 02:20:09 -0700 (PDT), Adam

    > Cos moze tak ale nie wszystko jak na filmie :]

    Przy jednym garze "coś" wywala, przy czterech garach (np. niedawno przy
    pasteryzacji przetworów) wywala bardzo dużo -- a hałas jest taki, że się
    już w kuchni pracować na dłuższą metę nie da. Uprzedzając pytanie, średnica
    kanału odprowadzającego jest właściwa. ;P

    To szczelinowe rozwiązanie mi się podoba. Szpara jest duża, dużo pochłania,
    łatwo się to zapewne czyści (łatwiej niż wiszący okap -- nawet taki
    skośny), wentylator jest zapewne w szafce gdzieś pod blatem (a nie jak w
    okapie na wysokości ucha), więc jest z pewnością dużo ciszej.

    Ale, to wszystko nie za TAKĄ cenę.

    --
    Pozdor Myjk

  • 108. Data: 2014-09-11 11:35:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 11:32:40 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > To szczelinowe rozwiązanie mi się podoba. Szpara jest duża, dużo pochłania,
    > łatwo się to zapewne czyści (łatwiej niż wiszący okap -- nawet taki
    > skośny),

    A jak zupka wykipi i wleci do kanału to już tak wesoło z czyszczeniem nie będzie.

  • 109. Data: 2014-09-11 11:42:45
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 11 Sep 2014 11:22:27 +0200, Maniek4

    > rzyczy

    <brzdęk!> ;)

    > sobie jak pamietam z zeszlego roku ok. 30 tysi.

    Tu się można rozwodzić nad tematem, bo IMHO jest to
    rzeczywiście warte nie więcej jak 10-15% tej kwoty.

    --
    Pozdor Myjk

  • 110. Data: 2014-09-11 12:24:26
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-11 11:42, Myjk pisze:
    > Thu, 11 Sep 2014 11:22:27 +0200, Maniek4

    > <brzdęk!> ;)

    O shit, ale lipa.
    Sorry, nie wiem jak to sie stalo. :-))

    > Tu się można rozwodzić nad tematem, bo IMHO jest to
    > rzeczywiście warte nie więcej jak 10-15% tej kwoty.

    No dokladnie.

    Pozdro.. TK