  • 11. Data: 2010-11-28 10:09:44
    Temat: Re: Wiata na samochód a prawo
    Od: CezaryT <c...@n...poczta.fm>

    W dniu 2010-11-26 12:41, Budyn pisze:
    > Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    >
    > To dotyczy budynków zae scianami - a wiec wiaty nie. Wiate mozna
    > postawic nawet na granicy (byle wody z dachu do sasiada nie wpuszczac)

    > Nikt - tylko sasiad któremu to nie pasuje.
    >

    > I jeszcze jedno - wiate nazywamy w zgloszeniu wiata a nie garazem - bo
    > na garaze sa inne przepisy.
    >

    > b.
    Ja nie mogłem postawić wiaty na samochód bo okazało się że sąsiad nie
    zgodził się na parkowanie przy ogrodzeniu i obecnie nawet bez wiaty nie
    mogę parkować - zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wybudowanie wiaty
    na drewno też nie ma sensu, bo w granicy 4m nie wolno składować
    materiałów łatwopalnych - sąsiad zaskarży. No cóż trzeba patrzeć jaki
    będzie sąsiad, ale to już problem nowego nabywcy :)

    CezaryT

  • 12. Data: 2010-11-28 10:49:48
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "CezaryT" <c...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > drewno też nie ma sensu, bo w granicy 4m nie wolno składować materiałów
    > łatwopalnych - sąsiad zaskarży. No cóż trzeba patrzeć jaki będzie sąsiad,

    no przeca pisze ze tego nie mozna nazwac garazem :-) Trzeba to nazwać wiatą.
    A potem w niej trzymać samochód - nikt ci nie zabroni jeżdzić po własnej
    działce i zatrzymywac sie samochodem gdziekolwiek. Byleś miejsc parkingowych
    nie wydzielał bo na to sa odrębne przepisy.

    (2. Odległość wydzielonych miejsc postojowych lub otwartego garażu
    wielopoziomowego dla samochodów osobowych od granicy działki budowlanej nie
    może być mniejsza niż:
    1) 3 m - w przypadku 4 stanowisk włącznie,)

    b.

  • 13. Data: 2010-11-28 13:11:17
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > drewno też nie ma sensu, bo w granicy 4m nie wolno składować materiałów
    > łatwopalnych - sąsiad zaskarży. No cóż trzeba patrzeć jaki będzie sąsiad,

    Postaw tam wielki kompostownik.
    ;)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2010-11-28 14:14:20
    Od: M <M...@o...pl>

    W dniu 2010-11-28 14:11, Jan Werbinski pisze:

    > Postaw tam wielki kompostownik.
    > ;)

    dla małego kompostownika - 7,5m od granicy działki, 30m od okien.

    Dla dużego trzeba wykonać ekspertyzę.

    M.