  • 21. Data: 2009-01-09 23:01:09
    Temat: Re: Widok z wczoraj
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    a...@g...com wrote:

    > ;D
    >
    > Sa tez specjalne kleje zimowe do styropianu - Bolix UZ, Ceresit CT85,
    > Weber KS128, Atlas Stopter K-20 i bodaj Alpol AK534, po 8h temperatura
    > moze spasc do -8st C ale w czasie stosowania musi byc te 0C. No ale
    > jak budynek byl ogrzewany, a woda podgrzewana - to pewnie to bedzie
    > sie kupy trzymac :) Wykaz klejow sobie zapisalem jak sam z tym tematem
    > walczylem, na moje szczescie przyszla odwilz i przez pare dni bylo
    > powyzej 0st, a przy tych temperaturach tytan eos poradzil sobie
    > doskonale (za rada chyba JanuszaK?:-)
    Noo, przyznaję się :)
    A co do ekipy to może tytanem kleili? wtedy mróz nie ma znaczenia.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 22. Data: 2009-01-09 23:21:09
    Od: "kiki" <...@...c>

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message

    > No i z kamery termowizyjnej z ogniwem kriogenicznym :D

    Ni doczytałeś, chłodzenie ogniwem peltiera lub kriogeniczne.

  • 23. Data: 2009-01-10 08:19:43
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kris" <K...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Dobra nie pytalem. :-)

    Dobra ok. To kupuj Luksusową i zapraszam na ParagonParty;))

    Krzysiek

  • 24. Data: 2009-01-10 08:22:35
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > "kris" <K...@w...pl> wrote in message
    >
    > No to inwestor niech szykuje paragony :-)
    > To jest granda.

    Inwestorem jest wspólnota a zarządza nieruchonmością administracja od której
    ten wykonawca dostraje sporo zleceń i o dziwo nigdy nie ma problemów z
    odbiorami. A nie w każdej wspólnocie znajdzie się zorientowana osoba do
    nadzorowania remontu wiec podpisuja to co im administrator podsunie

    Krzysiek

  • 25. Data: 2009-01-10 14:55:56
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Dobra ok. To kupuj Luksusową i zapraszam na ParagonParty;))

    Buhahaha.... :-))
    Luksusowa to nie problem, ale ten paragon przy rurze bedzie tanczyc, bo nie
    wiem jak sie ubrac:-))

    Pozdro.. TK

  • 26. Data: 2009-01-11 14:49:14
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    ;))

    > Buhahaha.... :-))
    > Luksusowa to nie problem, ale ten paragon przy rurze bedzie tanczyc, bo
    > nie wiem jak sie ubrac:-))

    Maniek co ty taki niekumaty;)))
    Skoro na pidżama party goscie przychodzą w pidżamach to na paragonparty....

    Krzysiek

  • 27. Data: 2009-01-11 23:53:19
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

> [...]
    >>
    > ;))

    > Maniek co ty taki niekumaty;)))
    > Skoro na pidżama party goscie przychodzą w pidżamach to na

    W paragonach?? Kasach fiskalnych, czy z kontrola skarbowa z kamera
    termowizyjna kriogeniczna?? :-))
    Na razie sam mam kontrole, wiec moze namowie panie na male paragon party:-))
    Moga przyjsc??

    Pozdro.. TK

  • 28. Data: 2009-01-12 10:16:18
    Od: a...@g...com

    On 12 Sty, 00:53, "Maniek4" <t...@p...fm> wrote:

    > W paragonach??

    Kiki przyjdzie goly bo wszystkie juz rozdal !!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 29. Data: 2009-01-12 20:47:45
    Od: DigTel <a...@g...pl>

    > Tak tak, ty się śmiej ale jak ci coś po drodze spitolą to sam te paragony im
    > wręczysz. Inaczej nie idzie z nimi. Pamiętaj bez awantur, rozmawiacie o
    > fuszerce, drugi materiał i paragony jako zapłatę :-)

    I tak właśnie wygląda sprawa z wykonywaniem prac. Dzwoni do mnie
    klient by umówić się na oględziny, wstępnie umawiamy się co do ceny,
    pytanie o termin - więc mówię jak tylko się ociepli. I tu jest koniec
    dyskusji. Ciężkie zdziwienie: Aaha, to szkoda, ale to nic firma Pana
    Zenka ma podobno terminy na grudzień i styczeń to ocieplą. Dziękuję i
    do widzenia.
    Nieraz człowiek się zastanawia czy nie lepiej trzepać kasę robiąc na
    odpierdol, a nie zastanawiać się nad warunkami pracy.

  • 30. Data: 2009-01-12 20:56:18
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "DigTel" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    Nieraz człowiek się zastanawia czy nie lepiej trzepać kasę robiąc na
    odpierdol, a nie zastanawiać się nad warunkami pracy.

    Bo ludziom sie we lbach poprzewracalo i jednym i drugim. Chca miec na
    wczoraj najlepiej za darmo, za to wykonawcy najlepiej jak najwiecej i jak
    najszybciej. Uogolniam oczywiscie, ale taki obraz mi sie klaruje.

    Pozdro.. TK