  • 261. Data: 2011-10-15 15:17:58
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    wiadomości news:j7c13q$rcb$1@inews.gazeta.pl...

    > Uhm. A jak udowodnisz, że ktoś wierzy lub nie wierzy? I jak odróżnisz

    z filozoficznego punktu widzenia nie mam potrzeby nikomu niczego udowadniać.
    A z punktu widzania podatkowego niech sie urząd skarbowy martwi.

    A kiki niech nie wypisuje ze bedzie kapłanem pastafarianizmu -on jest
    gorliwym wyznawcą materializmu/racjonalizmu i nie widac oznak by sie to
    mialo zmienic.

    b.

  • 262. Data: 2011-10-15 15:39:27
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2011-10-15 16:24, Marek K wrote:
    > W dniu 2011-10-15 15:38, Andrzej Lawa pisze:
    >
    > Drogi trollu, czy mógłbyś przyhamować nieco z chamstwem?
    >
    > jeszcze pozdrawiam
    >
    > Marek

    Próżny trud to szczyl zwykły.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 263. Data: 2011-10-15 16:21:30
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > A kiki niech nie wypisuje ze bedzie kapłanem pastafarianizmu -on jest
    > gorliwym wyznawcą materializmu/racjonalizmu i nie widac oznak by sie to

    Ależ będę wieleblym :-) I spróbuję ci przedstawić tę religię, może w nią
    uwierzysz tak jak uwierzyłeś w inną.
    Trzeba nauczać i nawracać ludzi z innych religii.
    Odejdź od religii zastraszania śmiercią, kalectwem, wiecznym potępieniem.
    Przyłącz się do nowoczesnej religii 21 wieku, która niesie te same
    przesłania moralne co każda inna ale nie straszy. Wyzwól umysł swój i swoich
    dzieci :-) (Free your mind)

    http://www.kosciol-spaghetti.pl/o-nas.html
    Ja jestem zaniepokojony wprowadzeniem religii pochodzącej z Włoch, z miasta
    Watykan, do naszych szkół i narzucenia jej jako jedynej bez możliwości
    wyboru innej.

    RAmen!

  • 264. Data: 2011-10-15 16:30:48
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]

    CYTAT
    "Ideą wiary w Latającego Potwora Spaghetti jest szerzenie tolerancji i
    zdrowego rozsądku wśród ludzi. Nie jesteśmy antyreligijni, choć dla
    niektórych może tak to wyglądać, my po prostu jesteśmy przeciwko wszystkim
    szaleństwom, które w imię religii się wyprawia."

    Czyli zastraszanie mnie przez moją babkę, że zostane kaleką lub umrę. Wielu
    z was miało podobne doświadczenia w czasie "poznawania" religii.

    CYTAT
    "Pastafarianizm jest prawdziwą religią!

    Naszym jedynym dogmatem jest brak dogmatu. Nie stosujemy żadnych regulacji i
    nakazów. Podejście do wiary każdego z wyznawców jest indywidualne, nie
    odprawiamy żadnych rytuałów, mszy ani modłów czy innych tego typu głupot.
    Nie ma żadnej fizycznej zwierzchności i każdy z członków naszej wspólnoty ma
    prawo głosu o tym czym faktycznie jest nasza religia i dokąd zmierza."

    Moja córka opowiadała mi z rok czy pół roku temu jak jej koleżanka zwierzała
    się jej, że matka tamtej przed snem obstawia ją świecami i świętymi
    obrazkami i każe klęczeć odprawiając jakieś rytuały.

    Mnie usiłowano do rytuałów zmuszać 40lat temu więc im wierzę. A was/ciebie
    zmuszano? od kiedy powtarzałeś wiersze religihne pamiętasz? W jaki sposób
    się ich nauczyłeś i kto cię ich nauczył i w jakich okolicznościach?

    http://www.kosciol-spaghetti.pl/o-nas.html

  • 265. Data: 2011-10-15 16:54:00
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]

    To też przeczytaj:
    http://www.papilot.pl/lifestyle-ciekawostki/783/Obrz
    ezanie-krwawy-rytual/83.html

    i porównaj z tym:
    9 Potem Bóg rzekł do Abrahama: <Ty zaś, a po tobie twoje potomstwo przez
    wszystkie pokolenia, zachowujcie przymierze ze Mną. 10 Przymierze, które
    będziecie zachowywali między Mną a wami, czyli twoim przyszłym potomstwem,
    polega na tym: wszyscy wasi mężczyźni mają być obrzezani; 11 będziecie
    obrzezywali ciało napletka na znak przymierza waszego ze Mną. 12 Z pokolenia
    w pokolenie każde wasze dziecko płci męskiej, gdy będzie miało osiem dni, ma
    być obrzezane - sługa urodzony w waszym domu lub nabyty za pieniądze - każdy
    obcy, który nie jest potomkiem twoim - 13 ma być obrzezany; obrzezany ma być
    sługa urodzony w domu twoim lub nabyty za pieniądze. Przymierze moje,
    przymierze obrzezania, będzie przymierzem na zawsze. 14 Nieobrzezany, czyli
    mężczyzna, któremu nie obrzezano ciała jego napletka, taki człowiek niechaj
    będzie usunięty ze społeczności twojej; zerwał on bowiem przymierze ze Mną>.

    http://biblia.deon.pl/ wpisz fragment słowa "obrzez" czy "obrzez*

    Dochodzi jeszcze handel żywym towarem, handel ludźmi - piękny wzór dla
    dzieci, wspaniała książka. -> "lub nabyty za pieniądze"

  • 266. Data: 2011-10-15 16:59:23
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    Czyli Jezus był też obrzezany

    Obrzezanie

    21 Gdy nadszedł dzień ósmy i należało obrzezać Dziecię5, nadano Mu imię
    Jezus, którym Je nazwał anioł, zanim się poczęło w łonie [Matki].

    http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=317&werset=21#
    W21

    "Obrzezanie" - zabieg ten, praktykowany przez wiele ludów starożytności jako
    wstęp do życia w małżeństwie i w klanie, tylko u Izraelitów ma charakter
    religijny, jest cielesnym znakiem i trwałą pamiątką przymierza
    przypieczętowanego własną krwią. Z nakazem tym wiąże się obietnica licznego
    potomstwa. Prorocy podkreślają obowiązki moralne płynące z tego znaku"

  • 267. Data: 2011-10-15 20:23:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budyń wrote:
    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    >
    > kiki, widze ze ty masz bardzo uproszczone myslenie, bez zadnych
    > podstaw moralnych. Otóz wyobraś sobie ze normalnemu człowiekowi
    > przeszkadza zło. I nieważne czy to jest kradzież, pobicie, morderstwo
    > - będzie protestował. Tak jak nie zgadzam sie na to aby w polsce
    > ludzie kradli, tak samo nie zgadzam sie aby nie zabijali ludzi i nie
    > ma tu znaczenia czy osoba zabijana ma 20lat czy 12 tygodni. I ten mój
    > pogląd nie wynika z religii a z podstawowego humanizmu.

    najpierw trzeba ustalić w którym momencie embrion zaczyna posiadać
    świadomość, bo człowiekiem nie jest worek ze skóry wypełniony kosciami i
    innym tałatajstwem tylko świadomość, bez świadomości, człowieka nie ma.

    W końcu pozawalamy odłączać od aparatury "ludzi" gdy dowiedziemy że już ich
    umysł nie działa i siedziba świadomości została bezpowrotnie uszkodzona.
    Jaja sie zaczną jak kiedyś będziemy potrafili przeszczepić świadomość do
    jakiegoś sztucznego mózgu i człowiekiem stanie się skrzynka z jakimś
    ustrojstwem.

    embrion na 100% człowiekiem nie jest

  • 268. Data: 2011-10-15 20:25:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budyń wrote:

> [...]
    > Był taki program na discovery science o kotach, czy tygrysach,
    > przedstawiajacty bardzo dokładnie proces rozmnażania , droga
    > plamników, połączenie z jajem, pierwsze podziały komórki itp.
    > Biolodzy nie mieli najmniejszych wątpliwosci ze kot zaczyna sie w
    > momencie połączenia plemnika z komórka jajową. A ponieważ człowiek
    > jest ssakiem również człowiek zaczyna sie w tym samym momencie -
    > aczkolwiek takiego programu w telewizji nie zobaczymy, bo firmy
    > proaborcyjne narobiły by wrzasku, a obecnie to one sa na topie. Ale
    > to nie zmienia faktu ze biologia wie kiedy zaczyna sie człowiek.

    a kiedy możemy uznac, że człowiek umarł? gdy zacznie sie już rozkłądać?
    zakłądam że pobierania narządów też chcesz zakazać, bo zwykle zabijamy w tym
    celu "żywego" człowieka.

  • 269. Data: 2011-10-15 20:30:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budyń wrote:
    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    >

    > rozmawialismy o aborcji wam wszystko konczy sie na kosciele, i
    > aborcja, i głosowanie na palikota. Oj musi was boleć...
    >
    > Kiki - pytanie testowe do ciebie:
    > czy swiat duchowy czyli niematerialny, niemożliwy do badania naukowego
    > (czyli ten którym zajmuja sie religie) istnieje? Bo nie wiem w co nie
    > wierzysz,
    > czy jestes absolutnym materialistą, czy jednak cos po drugiej stronie
    > jest tylko religie poplątały kierunki?

    która religia więc zapewnia nam życie wieczne po śmierci bo chyba wszystkie
    nie mogą mieć racji :)

  • 270. Data: 2011-10-15 20:36:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Małżeństwa?
    > Jestem konserwatystą - dla mnie to jest absurd.
    > W Szkocji posunęło się toto tak daleko, że w szpitalach np. personel
    > nie może zapytać się kobiety czy jest mamą bo to dyskryminuje pary
    > homo! Musi zapytać "czy jest opiekunem".
    > Jestem za modelem tradycyjnej rodziny i wierzę, że w Polsce nigdy Twój
    > pomysł nie wejdzie w życie.

    imho powinno si także zaakceptować prawnie wielożeństwo jako coś całkowiecie
    naturalnego w wielu kulturach. Co więcej nawet u nas spotyka sie praktycznie
    istniejace związki nie dwuch osób tylko trzech lub czterech. Prawo nie
    zabezpiecza równo każdego cżłonka takiej rodziny.