  • 271. Data: 2011-10-15 20:37:28
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Co dokładnie?
    > Przecież nie chodzi o to, że się 2 facetów całuje na ulicy - tylko o
    > to, że chcą mieć jakieś specjalne prawa z tego powodu!

    nie specjalne tylko takei same jak facet i kobeita czy dwie kobiety. idac
    dalej takie same powinni mięc dwuch facetów i jedna kobieta lub jeden facet
    i trzy kobiety.

  • 272. Data: 2011-10-15 20:38:18
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Z przyczyn pryncypialnych one też nie powinny mieć prawa głosu.

    no i biedacy..., cyganie, żydzi, murzyni, biali itd...

  • 273. Data: 2011-10-15 22:33:20
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > najpierw trzeba ustalić w którym momencie embrion zaczyna posiadać
    > świadomość, bo człowiekiem nie jest worek ze skóry wypełniony kosciami i
    > innym tałatajstwem tylko świadomość, bez świadomości, człowieka nie ma.

    Właśnie, to ta świadomość w chwili rozwoju mózgu czyni nas ludźmi, a nie
    worek komórek i kości.

  • 274. Data: 2011-10-15 22:35:00
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    > a kiedy możemy uznac, że człowiek umarł? gdy zacznie sie już rozkłądać?
    > zakłądam że pobierania narządów też chcesz zakazać, bo zwykle zabijamy w
    > tym celu "żywego" człowieka.

    Może nam Budyń powie kiedy ta dusza wychodzi z motocyklisty przeznaczonego
    na narządy, którego trzyma się pod respiratorem jak warzywo?

  • 275. Data: 2011-10-15 22:36:59
    Od: "kiki" <k...@k...ki>

    > no i biedacy..., cyganie, żydzi, murzyni, biali itd...

    Wszystkie religie marginalizują rolę kobiety w społeczeństwie.

  • 276. Data: 2011-10-17 07:10:02
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Tornad" <w...@a...com> napisał w wiadomości

    > Ktos Madry napisal tu, ze naukowcy nie potrafia rozgryzc do konca procesow
    > wiazania
    > betonu a jesli chodzi o sprawy kosmiczne sa geniuszami i wszystko
    > najlepiej
    > wiedza, jakos tak. I z tym sie zgadzam. Dlatego uwazam, ze ta teoria nie
    > popchnela nauki do przodu ani o krok a wrecz przeciwnie od ponad sto lat
    > jej
    > rozwoj ewidentnie hamuje.

    Mocno żałuję że dałem się wciągnąć (w sumie na własne życzenie). Z całą
    pewnością masz rację, mnie się nie chce aż tak na temat rozprawiać bo jak
    widzisz łatwo zostać wrogiem tylko za poglądy. Póki co, mnie efekt dopplera
    interesuje tylko od strony technicznej, jako krótkofalowca, czyli wtedy, gdy
    albo prowadzę łączność przez przemiennik sat albo gdy odbieram mapy pogodowe
    z satelit pogodowycg musze na bieżąco korygować częstotliwość swojego TRXa.
    Raz miałem okazję mieć łączność cyfrową z nieobecną już rosyjską stacją MIR.
    A naukowcy o których wspomniałeś to tacy trochę jak nasi nowobogaccy
    turyści. Bywają na wycieczkach w najdalszych egzotycznych zakątkach
    świata. Gdy z nimi rozmawiasz to wszystkie rozumy pozjadali bo przecież oni
    byli wszędzie i wszystko wiedzą, włącznie z tym, ile dinarów kosztowała
    pepsi na suku w Iraku. Ale jak zapytasz o molo w Sopocie to konsternacja i
    zaczyna się owijanie w bawełnę. Po prostu nie był, nie widział, nie
    zwiedził.

    Marek

  • 277. Data: 2011-10-17 10:03:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.10.2011 22:37, Marek Dyjor pisze:

    > nie specjalne tylko takei same jak facet i kobeita czy dwie kobiety.
    > idac dalej takie same powinni mięc dwuch facetów i jedna kobieta lub
    > jeden facet i trzy kobiety.

    Pomijając ortografię - czemu nie? ;)

  • 278. Data: 2011-10-17 10:26:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.10.2011 22:38, Marek Dyjor pisze:

    > no i biedacy..., cyganie, żydzi, murzyni, biali itd...

    Jak powołujemy się na pryncypia i to w oparciu o teksty z epoki brązu,
    to w sumie by się zgadzało ;->

    Coś jak u Pratchetta: jeden człowiek - jeden głos. A tym człowiekiem
    jest najwyższy kapłan/faraon/wstaw_lokalnego_wodza ;)

  • 279. Data: 2011-10-17 10:27:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.10.2011 00:36, kiki pisze:

    > Wszystkie religie marginalizują rolę kobiety w społeczeństwie.

    Właściwe było chyba kilka kultur matriarchalnych...

  • 280. Data: 2011-10-17 12:20:50
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Nie przyznawaj się chociaż... :-), bo ja już przeczytałem wypowiedź
    > Niesiołowskiego, że Palikot z tym swoim ruchem, to pryszcz na demokracji.

    A sam Niesiolowski jest wrzodem na tym pryszczu.